23 Temmuz 2015 Perşembe

Cosmed DD Krem kullandım

BB kremler, CC  kremler ve DD kremler bitmediği gibi çeşitleri de giderek artıyor.  DD kremler diğerlerine göre daha fazla korumacı Double Defense diyebiliriz. Yoğun nemlendirmenin yanında yaşlanma karşıtı ve cilt canlandırıcı özellikleri içinde barındırıyor. 

Söz konusu daha fazla koruma olunca güneşin zararlı etkilerine karşı da koruyucu yerli malı 
Cosmed DD kremi ben de denedim. 
dd krem yorum

50 SPF güneş koruması, nemlendirme ve renk dengeleme özellikleri ile üçü bir arada diyebiliriz.

Cilt tonunu içindeki renk pigmentleri ile eşitleyerek pürüzsüz görünüm sağlıyor. Ciltteki kusurları kapatmaya yardımcı olduğundan ayrıca bir kapatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor. Yani ben gerek duymuyorum, hele ki yazın fondöten-pudra ile kat kat sürünmeyi hiç sevmiyorum.
Renklendirici özelliği de olduğundan makyaj yaptığımda kullanmayı tercih ediyorum. Günlük hayatta kullandığım ürünü burada yazmıştım.

Bu aralar ürünlerde çok sık görmeye başladığım calendula - aynısefa yoğun nemlendirici içeriyor. Öncesinde nemlendirici krem kullanmaya pek ihtiyaç duymadım. Bazı günler cildim normalden fazla kuru ise öncesinde nemlendirici kullandım.
Tek seçenek olduğundan çok beyaz tenliyseniz yada koyu tene sahipseniz denemeden almayın. Zira açık tenliler renklendirmeyi bir yana bırakıp yüksek koruyuculu kremleri günde birkaç kez kullanmalı.




5 yorum:

  1. Yazin bende sirf fondoten pudra kullanmamak icin nerdeyse makyaj yapniyor daha once bb kremleri kullandim ama cc ve dd kremleri denememstim cok beyaz tenli oldugum icin koruyucu ozelliginden dolayi bu dd kreni deneybilirin sanin tesekkurler canim ;-)

    YanıtlaSil
  2. ben bunu bir kaç haftadır makyaj bazı olarak kullanıyorum harika duruyor hem güneş koruma hem de akmıyor..

    YanıtlaSil
  3. Güneş koruyucu özelliği olması harika... Yaz için harika olur...

    YanıtlaSil
  4. Yaz için çok ideal duruyor yazın çünkü ben bazen allık bile süremiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Makyaj severler için harika :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..