3 Temmuz 2015 Cuma

yerli malı kozmetik markası Couleurs

Qnet tarafından Türkiye'de üretilen tüm dünyada satışı olan yepyeni yerli kozmetik markası Couleurs Fransızca'da renkler anlamına geliyormuş. Bir kozmetik markası için renkler güzel bir marka ismi... Fransızca olunca nasıl söylenir bilmiyorum ama kulağa hoş geleceği kesin.

Ürün ambalajları oldukça sade, bana Nars paketlerini anımsattı hatta. Özellikle siyah rengi kullanmaları ürünlerin renklerini ön plana çıkarmış. #sevdiginrengiyasa etiketiyle marka ile ilgili diğer paylaşımları da takip edebilirsiniz.

Couleurs Far paleti no:50  


Yumuşak renklerden oluşuyor. Renkleri gibi dokusu da yumuşacık. Toprak tonlarında olan renkleri gölgeleme ile rahatlıkla kullanabilirsiniz. 4 tondan bir tanesi ışıltılı. Altına bir baz uygulayarak gün boyu kullanılabilir farlar. Baz kullanmazsanız yeterince kalıcı olmayabilir. 6 farklı far paleti bulunuyor markanın şimdilik.

Couleurs Ruj no:18


Yarı mat kırmızı rujun rengi gibi yoğun bir nemlendirme özelliği de var. Uzun süre kalıcı olduğunu söyleyemem zaten öyle bir iddiası da yok. Kırmızıdan kahveye 12 farklı renk seçeneği var.

Couleurs Pudra no: 81


İnce yapılı ve ışıltılı pudra mat görünüm ve pürüzsüz görünüm için oldukça yeterli. Ancak kapatıcılık konusunda iddialı değil. Zaten artık kapatıcı olarak renk dengeleyiciler, cc kremler kullanıyoruz. Mat görünüm ise ihtiyacınız bu pudra bu konuda yeterli. 4 farklı ton seçeneği var.

Couleurs Allık no: 70


Sedefli pembe allık ise sıcak tonuyla benim cildime uyum sağladı. Kalıp gibi durmadı yüzümde. Allıksız makyaj olur mu hiç? 


Yerli malı Couleurs Pinkar tarafından üretiliyormuş... 

Doğrudan satış yöntemiyle 80 binden fazla temsilcisi varmış. 
Coulers ürünleri, temsilcilerden yada qnet.com.tr den tedarik edilebiliyor. 










10 yorum:

  1. Bu ürünü daha önce bilmiyordum.Sayenizde tanımış oldum..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yeni tanıştım ama birkaç yıldır katalog usulü satılıyormuş.

      Sil
  2. Couleurs markasını ilk kez görüyorum.Far paletinin renkleri çok güzelmiş.Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, toprak tonlarını ben de çok seviyorum

      Sil
  3. İlk kez duyduğum bir marka.. Yerli malı olması şimdiden gönlümü fethetti :)

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk defa duydum bu markayı ama yerli malı olması ayrıca güzelmiş :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Sende ki de aynı renk mi bilmiyorum ama allığı başka birilerinde gördüm, rengi çok güzeldi. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Allıklarınıbende beğendim. Güle güle Kullan =)

    YanıtlaSil
  7. Güzel ürünler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..