1 Temmuz 2015 Çarşamba

yaz tatiline alışma süreci

Yaz tatiline alışma da mı olurmuş demeyin; çalışan bir annenin çocuğu iseniz bunun gibi pek çok şeye alışmanız gerekebilir. Diğer arkadaşlarınız için sıradan şeyler olsa bile...


Okul zamanı her sabah birlikte uyanıp evden çıkıyorduk. Onu okul için anneanneye bırakıp işe gidiyordum. Böylece her sabah birlikte hazırlanıyorduk. Öğleden sonra anneanneyle eve dönüyordu. 
Geçen hafta itibariyle okulumuz tatile girdi. Yıl sonu partisi ile karneleri aldı kuzucuklar. Neredeyse bir haftadır evde Badecik. Sabahları onu uyandırmadan çıkıyorum diye bana söyleniyor. 
''Sabah seni göremedim anne''
''Yarın sabah beni uyandır anne, seni karşılamak istiyorum''
karşılamak=uğurlamak 

Onun uykusuna kıyamıyorum. Okula gidecek de olsa birlikte hazırlanmak ve evden çıkmak onun da hoşuna gidiyordu biliyorum. Öperek uyandırmalar, yatakta gıdıklaşmacalar, beraber yüz yıkamacalar, nazlanmalar... 
blogger anne
Bir haftadır onu uyandırmadım sabahları, notumu bırakıp çıktım. Uyusun, uykusunu alsın, koca gün daha kolay geçsin onun için diye...
Dün akşam çok ısrar etti, beni uyandırmadan gitme anne diye. Uyandırdım, beni uğurladı, yani karşıladı :)
Gün içinde telefonla görüştük kaç kere, sesi çok daha iyi geliyordu.

Çalışmayan bir anne olsaydım günümüz birlikte başlayıp birlikte devam ederdi, birbirimize doyardık. 
Yaz tatilinin heyecanını yaşardı o da...
Anneyle uzun zaman geçirmenin keyfini çıkarırdı...
Ne yapalım, bize de hafta sonları yaz tatili!




Haksızlık mı ediyoruz diye düşünmekten alamıyorum kendimi çoğu zaman...

Siz ne düşünüyorsunuz?
Siz yaz tatilini nasıl karşıladınız?










15 yorum:

  1. çalışan anne olarak haklısın ama.. benim kızım 14 günlüğüne Ordu'ya gitti. daha yeni geldi ona doyamadan işe geldim.
    çalışan anne olmak zor vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrı şehirlerde olmak çok daha zor... ben sustum!
      kolay değil...

      Sil
  2. Bizde de durum aynı günlerinin yarısını yalnız geçiren iki erkek çocuğu... Sıkılmalar, geç kalkmaktan dolayı düzensiz öğünler, günlerinin çoğunu bilgisayar ya da tablet başında geçirmeler, daha neler neler... Evek kesinlikle haksızlık ediyoruz

    YanıtlaSil
  3. Çocuklarla yapılacak ekonomik bir şeyler önerir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz açık havada gezmeyi tercih ediyoruz genelde, imkanınız varsa sahilde bisiklete binmek, mini piknikler yapmak olabilir.
      Biz ancak fırsat olursa hafta sonu yapabiliyoruz böyle şeyler...

      Sil
  4. harikasınız. vakit çok olsa iyi olur ama hayatın da bir koşuşturması var bir şekilde uyuluyor:) keyifli birliktelikler size.

    YanıtlaSil
  5. Off off sorma zorunlu izin aldim 3 gun evdeyim sonra yine gocebe hayati iki cocuk annemde zorlaniyor ne olcak bilmiyorum

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum severek takip edicem :) benim blogumada beklerim :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Okul zamanı saatlerimiz uyuşmadığından oldukça zor günler geçirdik ama şimdi yaz rahatlığını yaşayan taraftayız biz.

    YanıtlaSil
  8. Şimdi o miniğin yerinde olmak isterdim ya rahata bak :D

    YanıtlaSil
  9. birlikte vakit geçirmek harika tabi Elifcim hele şimdi küçük ya çok zevkli olur beraber olmak evde anne - kız :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iremcim işte biz pek birlikte vakit geçiremiyoruz

      Sil
  10. Ben tatilleri seviyorum.. Çocuklar okul döneminde çok yoruluyorlar.. Ama tatil başladı mı hem onların hem bizim keyfimiz yerine geliyor :) Ben de sabahları işe giderken onları uyandırmaya kıyamayanlardanım.. Ama akşamları geç saatlere kadar birlikte zaman geçirmek harika :)

    YanıtlaSil
  11. Ah işte böyle böyle büyüyorlar.
    Annelerinin kuzuları

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..