15 Temmuz 2015 Çarşamba

Kurbağa Prens izledik

Geçtiğimiz hafta anne kız sinemaya gitmeye karar verdik. Cumartesi günü izlemek için vizyondaki çocuk filmlerini inceledik. Ters Yüz filmine gidecekken son anda bir karar değişikliği ile Kurbağa Prens filmine biletlerimizi aldık.

ribbit film
Filmin adından dolayı Bade bir prens ile prenses aşkı olacağını düşündü. Doğal olarak epey merak uyandırdı onun için. Film boyunca prensesi hiç göremedik desek yeridir. Filmin sonlarına doğru Kurbağa Ribbit'in bulduğu prenses hayallerimizdeki gibi bir prenses değildi. 
İlginç bir şekilde bu durum bende hayal kırıklığı yaratsa da Bade de bir etkisi olmadı. Filmin içinde epey gerilim yaratacak sahneler vardı. Timsah çok defa karşımıza çıktı mesela... Ben de birkaç kare yakalamışım bu sevimsiz timsah ile ilgili:
çocuklar için
İlk defa sinemaya gidecek bir çocuk için öneremeyeceğim bu filmde konuyu da biraz kopuk buldum açıkçası:
Ribbit isimli kurbağa diğer kurbağalardan farklı olarak zıplayamıyor ve sudan hiç hoşlanmıyor. O zehirli bir ağaç kurbağası ve çok yalnız... Arkadaşı uçan sincap ile kim olduğunu nereye ait olduğunu sorgularken baykuşun kurbağa prens olduğunu söylemesi ile bir maceraya atılıyorlar. Belki de gerçek aşk kurbağa prensin çok yakınında?

Bu film için 
Bade'nin puanı 10 üzerinden 10 iken 
annesi için puanı 10 üzerinden 5!




4 yorum:

  1. ha haaa kötü puan vermişsin sen ne anlarsın filmdeeeen :) ha haaaa iyi güldüm haaaa baksana ama ters yüz çok güzelmiş yaaaaa onu da netten izlesin artık :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakış açısı diyelim.

      Sil
    2. ay anladım. burda sizi güldürmek için öyle yazdım ki ben yaa. neşeli heyecanlı enerjikim ben. samimiyim de. aynı blog çevresindeyiz. o yüzden sizi de yakın bulup böle söledim. burda takıloıyorum. ilk cümleyi size bade söylüyor bu yorumumda. sizin bu yazınızda mizah var ki aslında. filmi çok uygun bulmadınız ya ama işte minikler öyle bakmıyor. bade de keyifle izlemiş. burda bade sizde diyo anne sen anlamazsın. yazınızdaki o ince gizli mizaha dayanarak öyle yazdım ki. iyi niyetli bi yorum ki. ikinci cümle de işte sizin yüzünüzü gülümsetmek için. ama siz yorumuma ciddi bakmışsınız sanırım. ben bu yorumu küçük bir çocuk gözüyle ve diliyle yazdım. ama yanlış bişi yaptıysam da özür dilerim, bağışlayın. yaklaşımımı yanlış aksettirmiş olabilirim. dikkat ederim ki. affettiniz mi şimdiii amaa :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..