21 Temmuz 2015 Salı

Eminönü'nde alışveriş rehberi

Eminönü ticaretin ve alışverişin merkezi. Evlenecekler, doğum hazırlıkları, parti ve süsleme ihtiyaçları, hobi malzemeleri aklınıza gelecek her şeyi Eminönü'nde bulabilirsiniz.

Ben de dün Eminönü'nde alışveriş yaptım. Bir sürü ıvır zıvır eşya aldım. Çoğu ihtiyacım olmayan şeylerdi, kabul ediyorum :) Tam 1,5 saat içinde alışveriş ve Eminönü turu tamamlandı. 
Eminönü'nde neler yaptım bakalım:

Eminönü'ne gidip aracınızı park edebildiyseniz ne güzel. İspark genelde dolu oluyor bu yüzden Mercan Yokuşu'nda katlı otoparkları tercih etmenizi önerebilirim. 2-4 saat 10 TL civarı oluyor genelde. Otoparkın karşısından Eminönü sokaklarına giriş yapıyoruz ve ilgimizi çekenlerin fiyatını sorarak ilerliyoruz. Hasırcılar caddesi ve Kahveci Mehmet Efendi sokağını mutlaka gezerek Şark Han'a ulaşıyoruz. Yol boyunca bol bol kağıt tabak - bardak, kuru yemiş, lokum, pasta malzemesi, parti malzemesi görebilirsiniz. 30 TL den satılan lohusa terlik, taç, saç bandı seti gerçekten de çok uygun, değil mi?

sabun kalıpları, evde sabun yapımı, tahtakale
Yeni neler çıkmış inceledim. Eminönü / Tahtakale sokaklarında bol bol sabun kalıbı ve sabun malzemesi görebilirsiniz. Sanırım sabun yapma heyecanı giderek yayılacak. Neredeyse her dükkanda sabun kalıpları, malzemeleri, boyaları ve kokuları satılıyordu. Aldın mı derseniz, hayır almadım. İnanın hiç ilgimi çekmedi evde sabun yapımı...
Yıllar yıllar önce 10 yaşımda bile değilken bir amcam hobi olarak sabun süslerdi ve tabi bize de birkaç tane hediye etmişti. Banyoda süs olarak duran bu sabunlardan hiç hoşlanmadım. Bir de üzerinin tozlanması yok mu! Ben almayayım teşekkürler.
Şark Han'da yine ne ararsanız var. English Home tarzı bu şık beyaz çerçeveler gerçekten çok uygun fiyattan satılıyor. Dekoratif ürünler gerçekten de çok uygun Şark Han'da. Balkon süsü, led ışıklı dekoratif figürlerden aradım ama bulamadım maalesef... Toprağa saplamak için bahçe süsleri bol bol vardı ama bizim toprağımız yok.
Şark Han'da neler var, Şark Han'a nasıl gidilir
Sabun kalıpları da yine var Şark Han'da! Özellikle Zaza Han tarafından giderseniz hana, giriş katta ÖzUygur hediyelik eşya dükkanına bakmanızı öneriyorum. Çok farklı ürünler bulunuyor.
Nüans'tan tek kullanımlık baton kek kalıplarından aldım. Gerçekten çok kullanışlı oluyor, tavsiye ederim. 

Karlar Ülkesi parti malzemeleri, peçete-tabak-bardak-masa örtüsü-kürdan-foreks hepsini bulabilirsiniz. Bizim yakın zamanda bir partimiz yada kutlamamız olmasa da bunlardan ben de aldım. Ayaklı Elsa foreksi bile aldım! 5 TL idi!

Bir de çift taraflı kullanılabilen parti dekoru var. Bir tarafında Elsa karakteri diğer tarafında Prenses Sofia. Bunu almadım tabi ki :)
Prenses Sofia Parti Süsleri


Şark Han dönüşünde Zaza Han'a da uğradım, onu ayrıca yazacağım. Kozmetik ve kişisel bakım alışverişleri için mutlaka uğramalısınız. 
Şark Han'da Yok Yok ve Parti Malzemeleri Alışverişi yazılarımı okumuş muydunuz?





8 yorum:

  1. eminönü'nü ben de çok severim eskiden o tarafta çalışırken sık sık giderdim ama artık yolum hiç düşmüyor..:-( yine de bir fırsat yaratmak lazım tabi..

    YanıtlaSil
  2. Sarkhan Eminönü Sevdam benim.bayiliyorum oralara.

    YanıtlaSil
  3. Düğün dernek hiçbir şey yok bana ufukta henüz :( Ama aklımda tutuyorum eşe dosta önereceğim yazını :)

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz alışveriş yerlerini çok seviyorum AVM lerin de bu hava yok:)

    YanıtlaSil
  5. Şark han benim içinde vazgeçilmez bir yer..aradığım bir çok seyi orda bulabiliyorum..düğün ve kina alisverisimi ordan yapmıştım..nikah kutularimin tüm malzemelerini ordan aldim ve kendi el emeğimle yapma firsatim oldu..hemdeee cok hesapli😁😁Eminönü bir harika..

    YanıtlaSil
  6. sevdiğim yerlerden biri bayılırım incik boncuklara ve oraları dolaşmaya ben sık sık gidiyorum alacağım olsa da olmasa da

    YanıtlaSil
  7. Eminönü'nu çok sık gittiğim bir yerdir.Zaza Han'a da bir kaç kez gittim ama malzemelerin orjinalliğinden emin olmadım :( Yazınızı merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Yeşim Özcan11 Mart 2016 01:49

    Hürriyet Çarşısı 3. Kata uğramadan Eminönü'nde alışveriş yapmış sayılmazsınız. Mahmutpaşa Yokuşu'ndan Kapalı Çarşı'ya çıkarken sağda kalıyor. Özellikle 3. Kat diyorum çünkü tüm iç çamaşır, pijama, çeyiz, hamile-lohusa alışverişinizi en uyguna burada halledebilirsin. Hem çeşit hemde en uygun fiyat burada olduğu için ısrarla tavsiye ediyorum. Özellikle 3. Katta bulunan Şahinler İç Giyim Mağazası Hem kaliteli olsun, hem çok çeşit olsun, hemde uygun olsun diyorsanız tam sizlik bence. Şahinler İç giyim çarşının en büyük dükkanlarından birisi zaten çalışanlarıda çok yardımcı oluyorlar, ben ve kardeşimin tüm çeyiz bohça alışverişlerimizi bu mağazada yaptık, lohusa alışverişlerimizi burada yaptık kesinlikle daha uygunu ve daha kalitelisi yok. Özellikle bu mağazayı tavsiye ediyorum. Sizde memnun ayrılacaksınız.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..