7 Şubat 2014 Cuma

kampanyon.com sayesinde zamandan tasarruf

online alışveriş yapıyorsunuz değil mi? Kaç tane site var günlük olarak kontrol ettiğiniz?
Çok mu :)
Zaten hep vaktimiz çok dar,
hangi sitede hangi marka kampanyada?
hangi ürünü en uygun nereden alırım?
istediğim uzun siyah elbiseyi bütün alışveriş sitelerinden tek tek nasıl arayacağım?

İşte şimdi yeni bir alışveriş portalı var KAMPANYON
Kampanyon bir satış sitesi değil, online alışverişi kolaylaştıran bir aracı site
kampanyon

Her zaman alışık olduğumuz gibi kolay kullanılır bir tasarımı var
Giyim / Ayakkabı / Çanta / Erkek / Çocuk / Aksesuar / Kozmetik
Onbinlerce ürün arasından aradığınızı kolayca bulabilmeniz için indekslenmiş...
Bir çok sitede satılmakta olan ürünleri kampanyon avantajlarıyla ayrıcalıklı olarak satın alabiliyorsunuz.

Kategoriler arasından seçenekleri geliştirerek ilerleyebileceğiniz gibi arama bölümüne ilgilendiğiniz ürünü yazarak nokta atışı da yapabilirsiniz.

Üstelik kampanyon.com sitesinden yönlendirildiğinizde satış sitesinden özel indirim kuponları da kazanıyorsunuz.

Bakın örneğin bir Hunter çizme araması yaptım, istediğim rengi buldum ve 40 TL de ekstra indirim imkanı kampanyon dan!!!
kampanyon indirim kuponu


Uzun elbise arayayım dedim, bana 529 seçenek sundu :)
Kadife, kot, saten ve diğer özelliklere göre ayrım yapabiliyorum. Fiyat aralığını da seçebiliyorum.
E daha ne olsun?


İşte böyle bol seçenek arasında bize kalan tek şey bir avantajı seçmek ve siteye yönelmek…
Böylelikle yeni güvenli alışveriş siteleri de keşfedebiliyoruz.


Hızlı, kazançlı ve güvenli alışveriş keyfi için her gün kampanyon.com a bakmanız yeterli :) İndirim kuponları dillere destan…


bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..