14 Şubat 2014 Cuma

Aspire drinkthin hafif bir drink alır mıydınız?

Aspire drinkthin isimli ürün hakkında mail aldığımda  ürünü çok merak etmiştim, yakın zamanda da Gratis mağazalarında satıldığını görünce merakım daha da arttı 
neyse ki ürünü deneme fırsatım kısa sürede gerçekleşti :))



Aspire benim ilgimi çekti çünkü;
sıfır kalori 
sıfır şeker
Yeşil çaylı
Yaban mersini aromalı
3 saat içinde 200 kalori yaktırıyormuş
evet ben de son madde üzerinde kilitlenmiş durumdayım :)
Metabolizmayı hızlandırıyormuş.
Yüksek oranda kafein içeriyor. 100 ml de  15 mg kadar...
bu nedenle kafeine duyarlı olanlar, hamileler, emziren kadınlar, çocuklar ve rahatsızlığı olanlar için uygun değilmiş.

Büyük bir heyecanla ilk Aspire içeçeğimi tükettim.
Rengi pembemsi, yaban mersini münasebetiyle :)
Hafif gazlı  -ki ben gazlı içeceklerden pek hoşlanmam-  ama rahatsız edici değil
Tadı ekşimtrak, mayhoş 


Her ortamda, yemeklerle birlikte ve biraz ferahlamak için tercih edilebilir.

Tüm Gratislerde an itibariyle satışta 
denemek isterseniz Gratis'e yada www.aspire.com.tr ye

aspire gratis


Aspire Hakkında
Aspire 2010 yılında İngiltere’de satışa sunulan ilk kalori yaktırıcı hafif gazlı günlük içecektir. Alanında lider Leeds Metropolitan Üniversitesi Laboratuvar’ı tarafından test edilerek kutu başına ortalama 200 kaloriye kadar yaktırabileceği kanıtlanmıştır.
Aspire’ın içeriğindeki bulunan guarana özü, yeşil çay özütü ve l-carnitine birlikte çalışarak, vücut metabolizmasını uyarır ve kalori yakımını destekler. Sağlıklı bir yaşam biçiminin parçası olarak tüketildiğinde Aspire kilo verme hedefine ulaşmada yardımcı olur.

Not: Aspire, İngiltere’de düzenlenen ve global çapta üne sahip olan Beverage Innovation Awards 2012’de fonksiyonel içecek ödülü almış.

Tüm testleri web sitesinden inceleyebiliyorsunuz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..