4 Şubat 2014 Salı

bardabas ile eğlence #6

Ocak ayı Bardabas kutusu bademin annesinin yoğunluğu nedeniyle ancak ay sonu açılabildi. 
Tabi bir müddet arabada bekledi kutumuz, eve çıksa açılmama şansı yok çünkü...
Badem kutuyu görünce yine sevinç çığlıkları ile inletti ortalığı...
Ocak ayı Bardabas kutumuzun teması KUTUPLAR
Bardabas kutusu
Kutumuzu heyecanla açtık. Yeni bir bardabas kitabı bizi bekliyor: ''Çok Gezen Bilir'' 
Çok okuyan ve çok gezen bilir ana fikirli kitaptan ben de bir sürü şey öğrendim itiraf ediyorum. Eskimolar neden burunlarıyla selamlaşıyorlar, gök yüzündeki renkli bulutlar ve daha bir çok şey :)



Etkinlik kutumuzda yine ihtiyacımız olan her şey bulunuyordu.
Önce İglumuzu yaptık. Hem de içinde renkli ışıklarla çok hoş gözüküyor. Kuzey ışıkları iglumuzun içinde... Bize bilgilerimizi pekiştirme imkanı sağladı.
bardabas iglu


Ara vermeden sıradaki aktivitemizi yaptık. Kardan Adam
bu yıl badem de biz de kara hasret kaldık. Bir kerecik kar yağdı onda da kardan adam yapamadık zaten, ama bu sefer erimeyen çoraptan adam yaptık biz. Çok ama çok beğendik, siz nasıl buldunuz çoraptan adamımızı?

Bardabas kutuplar kutusu


Kutuplar soğuk malum, bir de kulaklık aktivitesi var kutumuzda 
Kulaklık çok eğlenceli, panda gibi :)


Ren geyiklerini boyadık, karda ayak izleri kime ait öğrendik, boyamalar yapıp buzdolabımıza astık...
ren geyikleri

Soğukta dışarıdaki dostlarımızı da unutmadık, kuş yemliği yaparak bademin camının dışına yerleştirdik. Her gün bakıyoruz acaba kuşlar yemden yemiş mi? 


Biz bu ay Bardabas ile KUTUPLARI keşfettik.

Yeni bilgiler öğrendik, süper aktiviteler yaptık...
Bir daha ki Bardabas kutusunu çoooook merak ediyoruz :)))










bademlebuduk

4 yorum:

  1. Bu kutudakiler çok keyifliymiş özellikle igloyu ben de çok sevdim..Keyifli aktiviteler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar kadar ben de ilgiyle yapıyorum ya :)))
      igluya bayıldım

      Sil
  2. Badenin ellerine sağlık.. Bu ay kı aktivite kutusunu çok beğendım. Ren geyikleri de pek şekermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım biz de bu kutuyu çok sevdik, çok keyifliydi

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..