28 Şubat 2014 Cuma

Kahvaltı Güzeldir

Nihayet hafta sonu yaklaştı
Hafta sonuna yaklaştıkça önce bol bol uyumayı, sonra da güzel aile kahvaltılarını hayal ederim ben...
Benim için kahvaltı hazırlığı da bir nevi terapidir. Mayalı çörekler, poğaçalar pişiremiyorum belki ama ben de güzel yumurtalar pişiriyorum :) 
bu hafta sonu kahvaltıda farklı ne yapsam diye düşünürken ben eski fotoğrafları karıştırayım dedim.
Fikir olması açısından kahvaltı sofralarımdan örnekler sunuyorum.
Mutlu hafta sonları....

kahvaltı



kahvaltı sofraları

misafirden kalanlar ile

kurutulmuş domates

sunum önemlidir




6 yorum:

  1. Sabah sabah bana bunu yapmayacaktın kardeşim!
    3 senedir harıl harıl kahvaltı yapıp, hızlı hızlı yiyip yediğinden birsey anlamayan ben; böyle fotoğraflara bakınca içim acıyor :)
    Afiyet olsun, bal şeker olsun bitaneciklerime.
    Havalar iyice düzelsin de sabahın köründe geleyim, beraber uzun uzun kahvaltıı yapalım nolurrrr!

    Operim cok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel fulyacım istediğin saatte hazırlarız kahvaltıyı badem kuzuyla sana :)

      Sil
  2. Benim de gunun en sevdigim öğünü kahvaltı hele de boyle ozenle hazirlanmissa :) ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin sofraların da bir harika özlemcim, sevgiler :)

      Sil
  3. kahvaltı yapmadan baktım ve bayıldım :)
    elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. beni kayvaltıya davet eder miisn <3
    İdil yüzünden sadece mısır gevreği yer oldum ve sanırım bu kültürüm kaltı.Res,mlerine bakınca acayip imrendim yaa.Yazık bana :(
    Kızım büyüsün,hemencicik bu kültüre ara verdiğim yerden devam edicem.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..