28 Şubat 2014 Cuma

moda arama motoru www.stilgiyin.com

Ne kadar çok alışveriş sitesi var, bir şey aramaya kalkmışken oradan oraya savruluyorum.
Sonunda da ne aradığımı unutmuş halde buluyorum kendimi...
Yeni bir site, pek çok alışveriş sitesini tek bir çatı altında toplayan stilgiyin.com ile tanıştıktan sonra işler daha da kolaylaştı.
Nasıl mı?
stilgiyin.com Türkiye'de önde gelen siteler dahil olmak üzere 100 den fazla siteyi tek bir çatı altında toplamış.
Zamandan tasarruf sağlamayı hedeflemiş ve bu konuda başarılı da :)
İndirim kodları ile avantajlı
Özellikle çalışan kadın için zaman ve maddi açıdan tasarruf sağlıyor.


Neler mi var stilgiyin.com da?
Giyim   Ayakkabı   Çanta   Takı/Aksesuar   Erkek   Çocuk   Kozmetik 
aradığınız her şey var...
Arama motoruna aradığınız ürünle ilgili bir veya daha fazla kelime yazmanız yeterli...

Ben bu yolculuğa elbise ile başladım, elbiseye özel bir düşkünlüğüm vardır :) 200.000 den fazla ürün, 2.500 den fazla marka arasında tek site ve tek sekme de elbise aramak da ayrı keyifmiş...
İndirimler bölümünü görünce onu da kaçırmadım inceledim :)
Açılan sekmelerde seçiminizi daraltabiliyorsunuz: renk, marka, fiyat, beden vs kriterlerinizi seçebiliyorsunuz.
İşte benim seçimlerimden sadece bazıları:
stilgiyin.com

stil giyin

Erkek ve çocuk bölümüne geçmeden biraz da takılara göz atayım dedim. Beymen bu işte favorim!
beymen aksesuar

 http://www.stilgiyin.com/giyim/aksesuarlar/takilar




İşte böyle bir alışveriş deneyimi için buyurun 



bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..