7 Şubat 2014 Cuma

içimi döküyorum: blogosfer başka bir dünya

Merhaba sayın okur, ben Bademin annesi...
Blog yazmaya karar vereli epey oldu
1 yıldan fazladır yazmayı istiyordum. İlk postumu 18 şubat 2013 te girdim. Blogosfere adım attım.
Devam etmemden anlaşılacağı gibi yazmak, yayınlamak, okumak, paylaşmak hoşuma gitti.


Bugün ilk defa blog yazmaktan yoruldum mu diye düşündüm. Bunun bi sebebi var elbet, sosyal medyadan takip edenler bilir :)
Olumsuzluklara burada değinmek istemiyorum...
Neyse her şey yoluna girecek umuyorum. Sakinliğimi koruyorum.

Ama nasıl oldu bir an vazgeçmeyi düşündüm?
Bir insanın içindeki umutları yok etmeye çalışmak nasıl da fena bir şey... Umutlarım, hayallerim bir an gözümde bir korku filmi haline büründü

Öldürmeyen acı güçlendirir dedim kendime 
sonra da çok da fifi dedim :)

Ben burada olumsuzlukları paylaşmak istemiyorum, güzel şeyleri, sevdiğim bir kitabı, bir şarkıyı, bir ruju, şampuanı :)

Bademin sevdiği şeyleri paylaşmak istiyorum. Onunla etkinliklerimizi, gezmelerimizi, aramızda geçen tatlı diyalogları...

Bu blog, bu yazılar mutlaka birilerini mutlu ediyordur, memnun olmayan zaten okumaz, ilgilenmez.

Bu blog benim yaşadığım güzel şeylerin, bademimin, benim özgün hayatımın

Eğer bu hayat yolunda siz de benimle iseniz memnuniyet duyarım, güzel dilekleriniz için hep beraber derim, sizden öğrenirim birçok şeyi.

Ben de bir parça gülümseme, mutluluk, umut verebilirsem ne ala...

Blogumu badem için yazıyorum.
Onu ne çok sevdiğimi bu yaşlarındayken neler yaptığımızı bilsin istiyorum.
Sevdiğim ürünleri, güldüğüm şeyleri yazıyorum, gittiğim mekanları, blog sosyal hayatımı yazıyorum, bazen çocukluğu, özlemlerimi yazıyorum...
Unutmak ve unutulmak istemiyorum.

Sosyal olmayı seviyorum.
Her daim bir şeylerle meşgul olmak bana iyi geliyor... Olumsuz şeyleri düşünmeye, kötü anıları hatırlamaya zamanım olmuyor... Ruhumu daraltan insanlarla birlikte olmaktan kaçabiliyorum :)
Blog yazmak bana iyi geliyor, lütfen özgün yazılarım blogumda, olması gereken yerde kalsın. Onlar badem için...
Bir gün bir şey olursa tüm bu yazdıklarım, çalışmalarım her şey badem için! Yeterince açık mı?

Blogosferde yeni arkadaşlar edindim, sevmediğim kimse yok.
Bazı arkadaşlarımı blog yazmaya ikna ettim, onları da buraya kattım. Bazıları için de çalışmalarım devam ediyor...

Ayıptır söylemesi sevgi doluyum, iyi yönlerinden bakıyorum insanlara çok kişi blog yazmamda yardımcı oldu, ben de başkalarına yardımcı olmaya çalışıyorum...

Neden mi yazdım bunu?
Ben boş vakit doldurmak, kazanç elde etmek için burada değilim...

ben en büyük korkumu yenmek için buradayım!

Anlayışınızı bekliyorum....
Özetle;
''Salon kadını çizgimden çıkartmayın beni!!!'' 
An itibariyle Şahika kimlikli blog yazarı bademin annesi bademlebuduk blog yazarı :)))


bademlebuduk

7 yorum:

  1. ne kadar güzel yazmışsın tatım ama aynen çok da fifi de geç herşeye... en çok kendine ve sevdiklerine değer ver ve onların düşüncelerini duy. <3

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsın.Herşey yoluna girer.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Negatif insanlardan hiç hoşlanmam. Senin sayfan senin hayatın, dediğin gibi istemeyen ilgilenmez ama gereksiz yorum yapmaya da gerek yok.
    Sen yaz biz okuruz..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazmışsın yazmakla da iyi yapmışsın:) Biz seninle burada blogosferde olmaktan mutluyuz kimseler bozmasın moralini "çok da fifi" :)

    YanıtlaSil
  5. Yavrum sikma canini yanindayim uzattim elimi boluya kadar geldi bile sira sende sende uzat bulursuruz orta noktada eminim buna gerisi fifi

    YanıtlaSil
  6. Hayatımızda zaten yeteri kadar olumsuzluk var blogger bu anlamda bize biraz da kaçış yolu sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..