11 Şubat 2014 Salı

Mantı tarifi olur mu? olur olur :)

memlekettengelsin.com dan bir mantı merakıyla alışveriş yapmıştım. Bu alışveriş bir mantı ile başlayıp acuka, humus vs ile son bulmuştu...
Acuka ve Humus ile hazırladığım kanepeler Badem'in doğum gününde güzel 2 aperatif oldu, ayrıntıları burada


İşte merakla beklenen mantımız karşınızda:

Pastırmacı Hayrullah El Dolumu Mantı 
memlekettengelsin.com

Ben mantıyı çok sulu sevmiyorum, mümkün olduğunca az su ile pişirmeyi tercih ediyorum. 


  • Kaynayan suya mantıları attıktan sonra biraz sıvı yağ ve tuz ekliyorum. 
  • Mantı pişerken bir yandan yoğurdunu hazırlıyorum. Yoğurdu seyreltmek için yoğurda mantının suyundan ekliyorum.  Tabi tuz ve tercihe bağlı olarak sarımsak...
  • Bir de mantının son aşaması var ki salça sosu... Bol naneyi yağda kızdırıyor, üzerine de domates püresi ekliyorum. Benim yaptığımda nanesi çok bol...
  • Sumak da pek yakışır mantıya ama maalesef sumak bizde aranan ancak bulunamayan bir baharat :)) Hep unutulur bizim alışverişlerde sumak...


mini minnacık mantılar öyle küçük ki hani derler ya bir kaşıkta 40 mantı :) işte onun gibi...

Kayseri mantı

Bu arada, mantı donmuş halde, özel paketinde ulaştı bana,

Firma yetkililerine hemen online destekten sordum, iş yerimde buz dolabı çalışmıyor, bozulur mu akşama kadar diye, neyse ki bozulmayacağını söylediler.
Bir de dondurucu pakete sürpriz künefe eklemişler.
Ben bu alışverişi yaparken 10 TL indirimden faydalanmıştım, siz de kendinize uygun bir kampanyadan faydalanabilirsiniz.

Biz denedik, memnun kaldık.

4 yorum:

  1. Öğle arasına yaklaşmakta olduğumuz şu saatlerde mantı gerçekten şahane oldu :)
    Çok çok lezzetli görünüyor, ben de sizin gibi az sulu seviyorum mantıyı...
    Ayrıca sayenizde memleketten gelsini de keşfetmiş oldum, çok teşekkürler.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Her öğün mantı yiyebilme potansiyeli olan ben için güzel bir görsel oldu bu:)
    Afiyetler olsun...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..