6 Şubat 2014 Perşembe

Bademin 4 yaş doğum gününden

Bademin 4. yaş günü yine coşkuyla kutlandı :)
Tüm geniş çekirdek ailemiz bir arada olmayı başarabildik :)
İstanbul'da yaşayan kısımdan bahsediyorum tabi ki! 
Hazırlıklar Euro Flora ziyaretimle başladı. İlk defa gittiğim Euro Flora Kağıthane'den parti için gerekli malzemeleri aldım. Plastik tabak, kaşık, çatal, bardak, masa örtüsü, süsler vs 
euro flora kağıthane

Çalışan bir anne olunca ev hanımı anne kimliğim biraz geri planda kalıyor. Dolayısıyla poğaça, açma, kurabiye yani özetle ''aldığı kadar un ibaresi'' yer alan tüm tarifler bana uzak...
Parti de cumartesi akşamı olunca haliyle vakit de dar ama misafirlerimi elimden gelenin en iyisini yaparak ağırlamaya çalıştım.
İşte soframız:


milföy sosisli börek

makarna salatası

sini börek

 Milföyden sosisli böreklerim instagramda çok beğenildi, ben de pratik tarifimi blogumda yayınladım. Acuka ve humuslu kanepeler de blogda yemek tarifleri bölümünde yerlerini aldı. 
Patlıcan salatası, amerikan salatası, makarna salatası, çiğ köfte (bizim ailenin favorisi), kereviz salatası ablamdan, ıslak kek mehtap kuzenimden, yukarıda gördüğünüz ıspanaklı ve patatesli börekler ise Sini Börek'ten :)
Sütlü irmik tatlısını kalpli kalıplarımla yaptım.
Plastik tabak, bardak, çatal, kaşık malzemeleri çocuklar için biraz süsleyerek hazırladım.

Kuzenlerim Meral ve Mehmet aileleriyle
Ablam Şule maaile
Kuzen Mehtap ailesi ve sevgili Elif yengem (Kuzen Murat ailesi yoktu, Birgül abla ayağını kırmış :/)
Bademin -manevi- anneannesi ve dedesi
Çoluk çocuk hep beraber bizdeydik. 
Benim güzel geniş çekirdek ailem



Bademin pastası babasının sürprizi

Güzel kızım doğum günün kutlu olsun, 
canım geniş ailem hep beraber olalım,
bademin doğum gününü duyurduğumda blog ve diğer sosyal ağlardan gelen tebrikler için size de çok teşekkür ederim...
Güzel dilekleriniz için teşekkürler.



bademlebuduk

20 yorum:

  1. maşallah bademe:)doğum günü kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. kuzuuuuuuum iyiki doğdun minik arkadaşım :)))

    YanıtlaSil
  3. nice güzel , tatlı, mutlu yıllarınız olsun :) bu arada o irmik tatlılarını kalp şeklinde kurabiye sanmıştım ben, ne hoş gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, yok daha kurabiye konusunda pek başarılı değilim :)
      irmik tatlısı ile yaptım

      Sil
    2. belki bir gün aldığı kadar un içermeyen ölçülü bir tarif ile yaparım :)
      ne dersin? böyle bir tarif bulursan bana da haber ver :)))

      Sil
  4. İyi ki doğmuş badem, nice mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
  5. Iyiki doğmuş tatlı kuzuuu :) Rabbim hayırlı uzuuun ömür versin ona..
    Masan cok guzel gorunuyor canım ellerine sağlık..Güzel günler ailesiz olmuyor badem çok şanslı:)
    Sevgilerimi gönderiyorum ikinizede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, ailemizde bazı eksikler var ama manevi falan, tamamlamaya çalışıyoruz aslında çok da şanslı sayılmaz...
      Biz de sana sevgilerimizi gönderiyoruz, teşekkürler

      Sil
  6. Güzel senelerin olsun bebeğim, tüm sevdiklerinle beraber. En yakın zamanda mıncırmaya geleceğim seni :)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu mutlu yılları olsun tatlı kuzucuğun. biz de kuzucuğumuzun doğum gününü kutlayacağız 1 hafta sonra, herşeyiyle pespembe masanızı taklit edebiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe her yer pembe kız olunca mecburen istiyor
      nice yıllara

      Sil
  8. Undan uzak biri için hayli başarılı bir sofra ellerine sağlık :))
    Mutlu yıllar Bade'ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güldüm, ne güzel yazmışsın :)))
      undan uzak ama yerken yakınım :))))

      Sil
  9. sütlü irmik tatlısının sunumu harika olmuş :)) Badem'cik e de uzun ömür versin Allah iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..