26 Şubat 2014 Çarşamba

rapunzel secret kömür özlü saç bakım maskesi

geçenlerde  Gulshendogan arkadaşımın sürprizlerinden biri Rapunzel Secret kömür özlü saç bakım maskesi ile tanışma fırsatım oldu. Sürprizleri kim sevmez ki?
Gülsencim yorumlarımı merak ediyor, ben de ürünü merak ediyordum hemen denemek için etrafımda işlem görmüş saç aramaya başladım bile.
rapunzel secret

Önce web sitesine girip ürünleri inceledim, sonra saç bakım maskelerini daha bi iyi inceledim :)
rapunzelstore.com da sadece saç bakım ürünleri bulunmuyor, cilt, vücut, el ayak bakımı ürünleri de bulunuyor.

kömür özlü saç bakım ürünü deyince aklıma hemen bildiğimiz kömür geldi ama bu başka bir kömürmüş :)

Saça parlaklık veren
Elektriklenmeyi önleyen
Yağlanma karşıtı
Saçı canlandıran ve onaran 

ürün elbette ki birçok kişinin ihtiyaçlarına cevap veren bir ürün


Saç uzunluğuna bağlı olarak bu deneme boyu 20 ml bile 3 - 4 uygulamaya rahatlıkla yetecek miktarda...

rapunzel secret

Uygularken saç diplerine sürmemek önemli bir ayrıntı...

Temiz ve ıslak saça -tercihen banyodan sonra hafifçe ıslaklığını alıp- saç uçlarına ve saç dipleri hariç tüm saça yada hasarlı bölgelere uygulanıyor.
10-15 dakika kadar saçta ürün bekliyor. Sonrasında durulanıyor. 

Evet iş arkadaşım bu ürünü benim için kullandı, sonucu sizinle paylaşıyorum:
işlem görmüş saç



sevgiler.



bademlebuduk

2 yorum:

  1. Merak ettiğim bir ürün :) Sample alma şansını kaçırmıştım :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de aldım da daha kullanamadım. Sonucu da gördüğüme göre artık gönül rahatlığıyla kullanabilirim.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..