5 Şubat 2014 Çarşamba

Başak Organik ile tanıştık



Blog yazmaya başlayalı yeni ürünlerle daha sık tanışır oldum. Gün geçmiyor ki yeni bir deneyim gelmesin.

Bunlardan biri de Başak Organik
Ayten hanımın harika sabunları ile tanıştık.
başak organik ürünler

Ayten hanım bize önce kendisinden ve nasıl böyle organik işlere başladığından bahsedecek:

B.B. Ayten hanım, organik el ve vücut bakımı ürünleri üretmek nereden aklınıza geldi?

2008 yılında, 17 yıl boyunca çalıştığım tekstil sektörünün çirkinliklerinden çok sıkılıp ne yapabilirim düşüncesindeyken bir yerde organik ürün mağazacılığının geleceğin işlerinden olduğuna dair bir yazı okudum. O zamana kadar böyle bir işten haberim bile yokken araştırmalarım sonunda bu iş çok ilgimi çekti. Aslında bu iş benim yaşam tarzımı ifade ediyordu çünkü yediğine içtiğine çok dikkat eden, kullandığı kozmetiklere ve kokulara alerji sorunları yüzünden çok dikkat etmesi gereken bir yapıya sahiptim.
Aynı cilt problemleri çocuklarımda da oluştuğu için herhangi bir şampuanı,vücut jelini,sabunu,kremi onlarda da kullanamıyordum. Araştırmalarım merakımı daha çok arttırdı ve dükkana koyacağım ürün çeşitliliğini de belirledi. 2008 yılında çok ani bir kararla dükkanımı açtım.


B.B. Konu ile ilgili kendinizi geliştirmeye devam ettiniz değil mi? 
Bu arada  Organik ürünler konseptine ilave olarak Ayşe Tolga'dan aldığım aroma-terapi eğitimi ile tutkum haline gelen kozmetik amaçlı bitkisel yağların yurt dışından getirilmesi ve şişelenip diğer dükkanlara dağıtımı işi de eklendi. Şimdi, işine aşık ve yaptığı işte kendini bulan,işinin amacını bulan bir insan olmanın keyfini yaşıyorum.

B.B. Çok güzel, insanın sevdiği işi yapıyor olması ona mutluluk veriyor ve bu mutluluk sizin de yüzünüzden okunuyor. Aroma terapi ve organik ürünler dışında başka ilgi alanlarınız var mı?

2009 yılında Tatjana Rottenberg'ten Ayşe Tolga'nın önerisi ile masaj eğitimleri aldım. Aynı zamanda masaj terapistiyim.
Yaptığım işlerin hepsi birbirini tamamlıyor düşüncesindeyim. Doğal beslenme, doğal tedaviler ...

B.B. Ayten hanım gerçekten sevdiğiniz işi yapmanız ve kendinizi bu anlamda geliştirmeniz takdire şayan. Ürünleriniz ise bir harika. Ürünlerinize nasıl ulaşabiliriz, bizi bu konuda da bilgilendirebilir misiniz?

Ürünlerime, basakorganik.com ve facebook/basakorganik sayfamdan her zaman ulaşabilirsiniz. Ürünlerle ilgili sormak istediğiniz her konuda size yardımcı olmak isterim. Kişiye özel butik üretim de yapabiliriz. Özel siparişler için de yardımcı olmaktan keyif duyarız.

B.B. Ayten hanım, bu keyifli söyleşi için teşekkürler. Başak organik web sitesinde bitkisel yağlar, el ve vücut bakımları, ev bakımı, kitaplar, bitki çayları gibi bol çeşitli ürünler mevcut. Şimdi mis kokulu sabunları tanıyalım...

organik sabun
Başak Organik Sabunları

          Yosunlu Sabun: Güçlü vitamin ve mineraller içeren yosunun cildimizi dıştan da desteklenmesi ve onarması için kullanabiliriz. Yosun, cildi yenilemeye yardımcıdır. Selülit için de bakım dünyasından kullanılmaktadır. 

        Üzüm Çekirdekli Sabun:Üzüm çekirdeği yağının ve çekirdeklerinin antioksidan etkilerinden faydalanabilmek için çok sert ve kuru ciltleri yumuşatan bir sabun. İçeriğindeki üzüm çekirdeği yağı ve gerçek üzüm çekirdekleri sayesinde cilde peeling etkisi yaparak parlaklık ve canlılık kazandırır. Yumuşak bir bakım ve temizlik sağlar.

         Papatyalı Sabun: Papatyanın güçlü onarıcı ve dezenfekte edici özelliklerinden faydalanmak için üretilmiş sabun. Bebek cildinde kullanıma uygun. Göz altı torbaları için etkili. Papatyanın rahatlatıcı etkisiyle cildi ferahlatır. 

         Calendulalı (Ayn-ı Safa) Sabun: Yara tedavi yardımcısı, cilt restore edici calendula'nın antiseptik etkilerini taşıyan sabun. Bebekler için kullanımı da uygun. Hücre yenilemede destek, cilt onarıcı marifetli calendula özleri içerir.  



Siz de organik ürünlere meraklı mısınız benim gibi :)






2 yorum:

  1. Ben bu organik urunlere bayiliyorum daha once papatya sabununu denemistim cok memnun kaldim

    YanıtlaSil
  2. Bir işte kadın eli varsa o işe gözün kapalı güveneceksin :). Ayten Hanım da güzel işlere imza atmış. Sayende tanımış olduk. Ürünlerini merak ettim doğrusu. Doğal organik urun sever bırı olarak yazını zevkle okudum.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..