27 Şubat 2014 Perşembe

Kremalı Domatesli Makarna

Çalışan bir anne olarak vakit benim için ne kadar değerli...
Hani bir reklam vardı: hem eğlenceli bir şeyler, hem lezzetli hem de sürprizli olsun diye...
Aynen öyle! Akşam yemekleri de benim için: hem lezzetli olsun, hem besleyici olsun hem de hızlı olsun...
Bugün Elif'in İtalyan mutfağında domatesli kremalı makarna var...

Ekoloji market Organik -domatesli- makarnamı burgu seçtim :) Bizde makarna çoğunluk tarafından sevildiğinden -badem ve benim tarafımdan sadece- azınlık kısıma da makarnayı sevdirmek için değişik modeller ve değişik lezzette makarnaları deniyoruz sıkça.
Ekoloji market Organik domatesli makarna

Makarnamı haşlayıp pişirdikten sonra ayrı bir tavaya uzun uzun doğradığım kurutulmuş domateslerimi attım. Birkaç dakika sonra üzerine kutu kremamı ilave ettim.
Güzelce kaynadılar, krema daha bir kıvamlandı.

Bu arada belirteyim yarım paket makarnama (400 gr paketi) yarım kutudan biraz daha az krema kullandım.
kremalı domatesli makarna

Krema kıvam aldıktan sonra haşlanmış makarnalarımı ilave ettim. İyice kaynaştılar. 
Kurutulmuş domates, krema, domatesli organik makarna

Piştiği gibi yenilesi lezzetlerden olan kremalı makarnamızı hemen tükettik.
işte böyle :)
kremalı makarna

Krema çok sık tükettiğimiz bir şey değil, malum kilolardan dolayı, ama arada bir kendimizi de şımartıyoruz,
Afiyet olsun



6 yorum:

  1. Cok guzel gorunuyor canım ellerine saglik :) calisan bir bayan olarak ben de makarnanin her turlusunu yapmaya calisiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) kremalı, sade, domatesli, sebzeli bol bol çeşitte makarna hazırlıyorum :))
      çalışan kadın olunca biraz yaratıcı olmak gerek

      Sil
  2. bu makarnayı denemiştim. Organik buğday unundan olması da iyi bir seçim... Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik.Bende son zamanlarda Organik makarnayi tercih ediyoum.Rengi koyu olsada Vitamin acisindân yemek lazim.

    Ben mantida yâpmistim,karbugday unlu,kapkara manti :) ilginizi cekebilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenizde harika tarifler var,
      teşekkür ederim.

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..