8 Kasım 2014 Cumartesi

Arzum Okka lansman

Türk kahvesi sever misiniz?  Ben çok severim. Arzum Okka lansman davetini alınca hiç düşünmeden kabul ettim,  davete katıldım. Arzum Okka ile bol kahveli, çok sohbetli bir davet oldu. 

Kırk yıl hatırı var bir fincan kahvenin, üzerinde çok çalışıldığı belli olan bu kahve makinesini kullanmak da çok kolay. 

Arzum Okka'nın başlıca özellikleri:

Haznesi bulunuyor, su için özel bir bölümü var. Her kahve hazırlamanızda su eklemenize gerek yok, yaklaşık 10 fincan kahve için yeterli suyu muhafaza edebiliyor. Filtre kahve makinesi görünümünde. 
Kendi kendini temizliyor. Haznedeki suyu kullanarak elbette. 
3 farklı fincan boyu seçeneği var.
Özel kahve saklama kutusu ise ölçü kaşığını üzerinde taşıyabiliyor çünkü mıknatıslı.
2 farklı pişirme seçeneği bulunuyor. Standart ve közde kahve özelliği var. Her ikisini de denedim, kahvesi çok lezzetli közde kahve keyfi ise bir başka...
Arzum Okka nasıl kullanılır
Türk kahvesi yaklaşık 2 dakikada hazır olurken közde türk kahvesi 4 dakikada hazırlanıyor. 
Bir çok noktada satışı yapılan Arzum Okka için kendi satış sitesi de hazırlanmış. 
Arzum Okka

Muhteşem bir boğaz manzarasına karşı közde kahve keyfi ise paha biçilemez. 
İstanbul,  seni seviyorum...

Keyifli geçen bu güzel günden hatıra kalan fotoğraflar ve 40 yıl hatırı olan kahve sohbetleri
#okkalımuhabbet 




1 yorum:

  1. süpermiş,görüntüsü de çok şık, keyifli kahvelerimiz olsun diyelim di mi? :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..