29 Kasım 2014 Cumartesi

parti hazırlıkları için Eminönü

Organizasyonunu yaptığım bir davet ile ilgili hazırlıklarım devam ediyor. Açıkçası profesyonel anlamda çok organizasyon yaptım ama kişisel olarak hazırladığım son davet için biraz fazla özeniyorum. Keyifli geçmesi için elimden geleni yaptığım davetim için aklımda olan bazı şeyleri tabi ki ne ararsan bulursun mekanı olan Eminönü'nden temin ettim. 


Parti konuşma balonları
Partilerin olmazsa olmazı konuşma balonlarını yaptırmak yerine hazır olanlardan satın almayı tercih ettim. Eminönü'nde istemediğiniz kadar çok çeşit var. Üstelik çok da uygun fiyata!
Tanesi 1,5 TL olan konuşma balonlarından partime uygun olanları seçtim. 
Şapka, gözlük çubuklarını da ihmal etmedim, onlardan da aldım. 
Dilerseniz doğumgünü, düğün, nişan vs için de çerçeveler bulunuyor. Onlar da 10 TL
parti konuşma balonları
Toptan karton çantalar
Hediyelerim için karton poşetlerden aldım. İstediğiniz boyda ve desende karton poşeti kolayca bulabilirsiniz. Baskısız, puantiyeli, desenli, düz renk nasıl isterseniz. En küçükleri 24 adetli paketlerde 8 TL
Büyük boy karton poşetler ise 50 adetli paketlerde 25-30 TL civarında
Eminönü'nde karton çanta
Eğer naylon poşet almak isterseniz onlar çok daha uygun. Orta boy naylon poşetler kalitesine göre 50 adetlik paketlerde fiyatı 4-8 TL arası değişiyor. 
toptan naylon poşet
Karton tabaklar ve kek kalıpları
Her Eminönü ziyaretinde aldığımız karton tabaklardan bu sefer Hello Kitty tercih ettik. 7 TL idi. Peçete ve karton bardak ile takım yaptık. 
Renkli ve desenli kek kalıplarını çok seviyorum. Kağıt kalıplar fırında şekil değiştiriyor. Karton kalıplar ise kek ile birlikte dağılmıyor.
Eminönü'nde ne nerede
Eminönü'ne ne zaman gitmeli
İşte bütün bu parti hazırlıklarını Eminönü'nden yapabilirsiniz. 
Hem hesaplı hem de bol çeşitli malzemeler Eminönü'nde Kuru Kahveci Mehmet Efendi sokağında. 
Biraz gezmek, biraz alışveriş yapmak iyi gelecektir. 
Biz hafta sonu cumartesi sabahı erkenden gittiğimiz için fazla kalabalık değildi. 
Size de erken saatlerde girmenizi öneririm. 

Şark Han da Eminönü'nde mutlaka görülmesi gereken yerlerden biri. Şark Han yazımı da okumanızı öneririm.




12 yorum:

  1. Elif'çim kolay gelsin.Bahsettiğin sokağa birkaç hafta önce gittim.Harika bir yer olmasına karşın kalabalıktan ilerleyemedik bir türlü. Tekrar gidip sakince dolasabilmek için sömestr tatilini bekliyorum artık :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy çok eğlenceli bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, gerçekten parti hazırlamak çok eğlenceli

      Sil
  3. Dediğiniz gibi Eminönüne erkenden gitmeli aksi takdirde kalabalıktan hiç birşeye bakamıyorsunuz.Eminönüne uğrarsanız şarkhana mutlaka uğrayın derim.
    Buda benden bir öneri olsun.Bloguma beklerim

    http://ozgulluk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şark han hakkında ben de yazmıştım:
      http://www.bademlebuduk.com/2013/11/eminonu-sark-handa-yok-yok.html

      Sil
  4. Ayy çok kıskandım şimdi orda olmak vardı :)

    YanıtlaSil
  5. Eminönü en sevdiğim yer, kısmetse bu hafta sonu bir kaçamak yapmayı planlıyorum bende. Şark han ise herşeyi en uygun fiyata bulabileceğiniz bir yer.
    Ocakta benim ufaklığın doğum günü var, orası çok uygun olacak bir şeyler almak için.
    Sana da kolay gelsin
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Resimler içimi açtı ne güzel bende çok severim Eminönünü...
    Böylesine emek verilmiş koşturulmuş bir etkinlik olduğu çok belli :)
    Değmiş yorgunluğunuza gerçekten,herşey muhteşem görünüyor fotograflarda tabi sizde öyle :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba.
    tam olarak eminönünün neresinde bu sokak? canta cesitleri tam aradigim desenlerde. bu kadar cesit bulamamistim ben geldigimde. hatta dükkan ismi verebilir misiniz internetten baksam acil karton canta lazim da bebek temali..
    tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasırcılar caddesi yanlış hatırlamıyorsam
      Dükkan adını bilemiyorum :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..