22 Kasım 2014 Cumartesi

SerapTan Baby Shower 2

Sevgili Serap geçtiğimiz günlerde Tanem bebeğe kavuştu. Allah analı babalı büyütsün canım benim.

Biz o gün minik Tanem için hediyeler götürdük, annesi de bizi eli boş göndermedi. Eli kolu dolu ayrıldık Nar Hotels Galata'dan...
Bakalım hep birlikte neler varmış?

Molfix ten kocaman bir sepet geldi. Bembeyaz şık sepeti Badem odasında kullanıyor. Sepetin içinde bebek bezinden deterjana her şey vardı. 


Beliz Kozmetik güzel bir set hazırlamış bize. Takma tırnaklar, kirpikler ve bakım ürünleri ile dolu bir paket. Paketteki dudak nemlendiriciyi çok merak ediyorum Pot Balsam. 

Missha'dan tekli göz farı ve bazı deneme boyu ürünler gelmiş. 

kozmoklinik çok sevdiğim ürünlerinden oluşan bir seyahat kiti hazırlamış. Arm&Hammer diş macunu, Burt's Bees ürünleri ve John Frieda ürünleriyle dolu bir paket. 

Gulsha İlk defa tanıştığım bu marka için biraz araştırma yapınca çok etkilendiğimi söylemek zorundayım. Mis gibi Isparta güllerinden üretilen gül suyunu göndermiş. 
Klorane bebekler özel tazeleyici yüz ve vücut suyu benim de kullandığım bir ürün. Henüz yazısını yazmadım ama yakında gelecek...

Elancyl ise selülit kremi ve karın toparlayıcı bir krem yollamış. En kısa zamanda deneyerek yazacağım.

Baby Corner harika sunumlarıyla bizimleydi. Bir baby shower partisine çok yakışan bir marka... Tütü için teşekkürler.

Naramaxx ise çok şık bir bluz hediye etti. Yırtmaçlı kollarını çok beğendim.
Modagram ise hepimize 100 TL alışveriş için kod vermiş. Keyifle kullandım indirim kodunu, simli şık bir ayakkabı ve bir yelek seçtim sitedeki bir sürü seçenek arasından...

baby shower ideas

Sevgili Serap ve tüm firmalara teşekkür ederim.
Tanem ile sevdiklerinle uzun ve mutlu bir ömür dilerim canım,
Sevgiler







3 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) Bu arada Allah analı babalı büyütsün Serap'ın bebeğini...

    YanıtlaSil
  2. Sağlıkla büyütsün bebeğini..hediyeler de çok zevkli..
    mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  3. Hepinize çok teşekkürler tatlı elifim tanem in sana Hediyelerini güzel gunlerinizde kullanın minnos prenses ile birlikte ☺

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..