6 Kasım 2014 Perşembe

#kızgibi demek inanılmaz şeyler anlamına gelsin

Geçtiğimiz cumartesi günü Edition Otel'de gerçekleşen Orkid ile her şey mümkün gününde idim.Orkid'in kız gibi videosunu izlediniz mi bilmiyorum, ben ilk izlediğimde çok beğenmiştim. Özellikle ergenlik döneminde genç kızların özgüveni hızla düşüyor. Belki siz de yaşadınız, ben de yaşadım.Yaşarken insan anlamıyor bazı şeyleri, sonradan fark ediyor çoğu zaman.

İşte Orkid de tam bu dönemde kaybedilen özgüvene dikkat çekiyor.
#kızgibi etiketiyle birçok konu alay konusu olabiliyor.
#kızgibi koşmak
#kızgibi vurmak
#kızgibi ağlamak
#kızgibi gülmek
#kızgibi konuşmak
orkid

Liste böyle uzayıp gidiyor. Ne kadar da çok duyduk değil mi bu sözleri!
Belki yarıştan vazgeçtik, belki okulda geri plana ittik kendimizi
Neden?  
#kızgibi demesinler diye!
Aşağılama ve küçümseme çağrışımı var değil mi?
Belki de #kızgibi demek yarışı kazanmak anlamına geliyor, bu bizim elimizde...
Videoda 10 yaşında bir kız çocuğuna #kızgibi koşmak ne anlama geliyor diye sorulduğunda var gücüyle koşuyor küçük kız. Demek ki #kızgibi yakıştırması sonradan öğreniliyor.
baş Aşağı

Tam da bu yüzden gerekirse #kızgibi hareket etmeli, kendisi gibi olmalı insan
#kızgibi koşuyorum
#kızgibi araba kullanıyorum
#kızgibi ağlıyorum
Haydi #kızgibi sözü inanılmaz şeyler anlamına gelsin

"Siz kendinize inanın, başkaları da size inanacaktır"
Tacitus 

Korkmayı reddedersen, seni korkutacak bir şey kalmaz.
Gandhi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..