10 Kasım 2014 Pazartesi

favori el kremim

Daha önce sevgili Ayşegül'ün davetiyle #aysegulsautmnevent e katıldığımdan bahsetmiştim. O gün tekrar görüşme şansı bulduğum Pinkblackbeautycare Nevra'nın da bize hediyeleri vardı. Bunlardan bir tanesi de benim favori el kremim oldu.

Uzun zamandır instagram hesabı pinkblackbeautycare üzerinden satış yapan Nevra bir süredir alışveriş sitesinden hizmet veriyor, o gün bizimle bu güzel haberi paylaştı. Kendisine başarılar diliyorum. 
Schon el kremi pinkblackbeautycare hediyelerinden, nemlendirici krem E vitamini içeriyor. Etkili bir nemlendirici. 
favori el kremim

Schon el kreminin öne çıkan özellikleri

En sevdiğim özelliği ise yağlı bir his bırakmaması.
El ve yüz kremi olarak yazıyor olmasına rağmen sadece ellerimde kullanmayı tercih ediyorum. 75 ml boyutu ile benim bavul misali ne ararsan çıkar tipli çantamda kendine güzel bir yer edindi.
Avokado yağı da içeriyormuş, kokusunda da avokado özleri olabilir. Hafif bir kokusu var. 
Kısa sürede emiliyor. Kokusu da rahatsız etmiyor. 
Kullandıktan kısa süre sonra elleriniz yeni krem sürülmüş olduğunu belli etmiyor. Bu benim için iyi bir özellik çünkü bir toplantı öncesi ellerimi kremleyip tokalaşmak hoş olmuyor. Kuru ellerle de ben rahat edemiyorum. Bu yüzden severek kullanıyorum. 
Üstelik satış fiyatı da 5 tl kadar...
Nevra'nın diğer ürünlerine satış sitesinden ulaşabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. İlk defa görüyorum bu kremi canım yenilikleri paylaşman ne güzel :)
    Blogunu izlemeye aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Schon kremleri çok güzel severek kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..