27 Kasım 2014 Perşembe

hediyeli yazı / Anneler Snowpark'ta ve Kelebekler Sergisi

Öncelikle belirtmeliyim bu yazı yüksek dozda hafta sonu etkinliği içeriyor. Mutlu çocukların yüzlerini görebilirsiniz. Görerek, dokunarak öğrenmenin keyfini en güzel çocuklar çıkarıyor.

Çocuğumla hafta sonu neler yapabilirim?

Hem eğlenip hem öğrenmek mümkün mü?

Canımız istediğinde kar topu oynayabilir, karda kayabilir miyiz?


İşte bütün bu soruların cevabı, sürpriz 3 kişilik davetiye ve herkese %50 indirim bu yazıda...

Geçtiğimiz hafta sonu Anneler Snowpak'ta idi. Dört mevsim kar sevincini yaşayabileceğiniz Snowpark Torium AVM Esenyurt'ta bulunuyor. Snowpark hakkında daha önce de yazmıştık. 
Karlar üzerinde yuvarlandık, defalarca karda kaydık -ben sayamadım kaç kere çıktık o merdivenleri-
İgloları gezdik, kardan adam ile fotoğraf çektirdik. 
haftasonu aktivite
Artık çok fazla kar göremediğimiz için Snowpark bize çok iyi geldi. Ailecek harika vakit geçirdik. 


Size  3 kişilik davetiye hediyem var desem?
evet yanlış okumadınız, tam 3 kişilik Snowpark davetiyesini kazanmak için şartlar çok kolay;
* blogumun izleyicisi olmanız
* bu yazının altına adınız ve mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız

30 Kasım tarihine kadar yorum bırakabilirsiniz, sonrasında kazananı açıklayacağım.


Takipte kalın yeni sürprizler de çok yakında...
ücretsiz davetiye

Çekilişte kazanan olmayanlar da üzülmesin, 30.Aralık.2014 tarihine kadar bademlebuduk.com sitemi izleyenler %50 indirimle Torium Snowpark'tan yararlanabilir. 
İşte bu kuponu yazdırmanız yeterlidir. Kupon ile Snowpark'a gittiğinizde %50 indirim kazanacaksınız.
indirim kuponu

Davetiye kazananı aynı zamanda Torium AVM de 3 ay için açık olan Kelebekler Sergisi'ni de gezebilecek. %50 indirim kuponu Kelebekler Sergisi'nde de geçerli....
Tırtılın kelebeğe dönüşümünü deneyerek, görerek ve hissederek öğrenebiliyor çocuklar.
Kelebekler Sergisini de ayrı bir yazıda yayınlayacağım.
ücretsiz davetiye





ÜCRET  BİLGİLERİ – SNOWPARK
KİŞİ BAŞI GİRİŞ
Hafta içi: 20 TL
Hafta sonu ve resmi tatiller: 27 TL
 
ANNE+BABA+1 ÇOCUK
Hafta içi: 50 TL
Hafta sonu: 70 TL
ANNE+BABA+2 ÇOCUK
Hafta içi: 60 TL
Hafta sonu: 80 TL

·        *Giriş ücretine kar botu, mont ve eldiven kullanımı dahildir.
·        *Her ziyaretçi 20 dakika Snowtubing kullanım hakkına sahiptir. 
·        *Ekstra kullanımlar ücrete tabidir.




11 yorum:

  1. cnm slmm senin takipçilerindenim :)

    lezzettramvayi@hotmail.com arzu batur yalçınkaya

    YanıtlaSil
  2. slm;ne güzel bir hediye bayıldım :) yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir hediye gerçekten blogunu takip ediyorum
    kitapguzellik@gmail.com
    Çok istedim sanki :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir hediye bu 😊 Hümeyra hmeyra.bicer@gmail.com 😘😘😘

    YanıtlaSil
  5. Ay harikaaa.... aysegulgun3@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. ben takipçinim zaten :)
    gelincika aslı güzel yıldız
    gelincika@gmail.com
    sevgileeerr

    YanıtlaSil
  7. merhabalar
    kendimi kızım ve oğlumla hayal ettim çok mutlu oldum :)
    takipçinim
    sevgiler
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, zaten takipçinşm :)
    Kullanıcı adım: Özlem Nazlı Gürses
    selfsacrifice_67@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. takipcinizim ikizlerimin sansina katiliyorum sevgiler enerboz@gmail.com esra erboz

    YanıtlaSil
  10. takipcinizim ikizlerimin sansina katiliyorum sevgiler enerboz@gmail.com esra erboz

    YanıtlaSil
  11. takipciniz oldum
    muratavci980@gmail.com
    murat avci

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..