3 Kasım 2014 Pazartesi

Röportaj: Bademle Buduk Mekanist Follow Friday'de

Bademle Buduk Mekanist'te guru biliyorsunuz değil mi? Mekan önerileri, fotoğrafları ile Mekanist'te paylaşım yapıyoruz. Mekanist hesabımı Bademle B. izleyebilirsiniz. Mekanist sitesinden mekanlar hakkında daha önce paylaşılanları okuyabilir yada kayıt olarak mekanlar hakkında fikirlerinizi paylaşabilirsiniz. 


Geçtiğimiz günlerde sevgili Tuğçe bir söyleşi için beni davet etti. Follow Friday için bir yayın yapıldı ve işte karşınızda Bademle Buduk ve Mekanist ile tanışma hikayesi:

Follow Friday: Bademle Buduk 



İlk bölüm burada devamı Mekanist.net blogda

bademlebuduk

Kısa ve öz biraz kendinden ve blogundan bahseder misin?Ailem bana iki isim vererek seçme şansımın olmasını sağlamış. 23 yaşımdan sonra Elif adını daha çok kullanır hale geldim. Çocukluktan beri tanıyanlar Hande diyebilirler. Ben de bana nasıl hitap etmenizi sizin seçmenizi isterim: Elif yada Hande. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Bölümü mezunuyum. Banka, muhasebe  yada kamuda iş başvurusu dahi yapmadım. 10 yıldır özel bir şirkette çalışıyorum. Pazarlama müdürüyüm. Blog yazmaya karar verdim çünkü profesyonel işim nedeniyle blog yazarları çok sık görüşüyordum. Günlüğümü internet üzerinde yayınlama ve hatıraları ölümsüzleştirme fikri cazip geldi ve başladım. Kızım için de hoş bir anı olur diye düşündüm. Eşim de hem mekan keşifleri hem de blog yazarlığı konusunda bana hep destek, tam destek… Ne de olsa her başarılı kadının ardında iyi bir eş vardır, hem de gezmeyi seven bir baba… Yaklaşık 2 yıldır blog yazıyorum. Blog da bir internet günlüğü sayılırsa günlük tutmaya ilk okulda başladım diyebilirim. Yaşadığımız apartman içinTan Apartmanı Sakinleri Gazetesinin editörlüğünü yaptım orta okula geçmeden :)
Kızım badem ve onun hayal arkadaşı blogumun ismini belirlememe yardımcı oldu. Bademlebuduk hakkında pek çok şey de blogda yer alıyor. Çünkü kızım benim dünyam. Aile olarak birlikte gezmeyi, cafelere gitmeyi çok seviyoruz. Bademin cafe tutkusu hiç tahmin edilemeyen zamanlarda bile ortaya çıkabiliyor. Her cuma akşamı hafta sonu için plan yaparak uyuyoruz.



devamı....
Follow Friday: Bademle Buduk 



sevgiler,
Elif.


imza




2 yorum:

  1. Huzurunuz başarılarınız daim olsun...

    YanıtlaSil
  2. sen hep yaz Elif , bizde okuyalım :)

    örnek alınacak ender kişilerdensin.

    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..