26 Kasım 2014 Çarşamba

GOSH Gratis'te

Türkiye'de yepyeni bir marka Gratis ile aracılığıyla bizimle

Tüm dünyada 75 ülkede satışı olan GOSH markası artık Gratis'lerde...
Cilt, saç ve makyaj ürünlerinde uzman olan Gosh şimdilik sadece renkli kozmetikleri ile Türkiye'de oluyor ancak zamanla zengin ürün gamı ülkemize gelecekmiş. 

lansman daveti
Özellikle primer, rujlar ve akmayan göz kalemi ile popüler olan markanın göz kalemini de bu lansmanda deneme şansım oldu. Göz kalemi sürmeden davete gittiğim için çok memnun oldum. Makyözümüz bana akmaması ile ünlü olan Gosh göz kalemini uyguladı. Sonucu tüm arkadaşlarım gibi ben de çok beğendim. 

Kremsi yapıya sahip bb kremleri ve cc plus fondötenleri ise kesinlikle bir şans verilmesini hak ediyorlar bence. Oje şişesi görünümlü lip glossları ise ambalajlarıyla beni benden aldı. 

lansman daveti
Bu aralar çok kullandığım kaş farları da ayrıca ilgimi çekti. Neredeyse iki aydır kullandığım wetn wild kaş farımdan vazgeçersem deneyeceğim ilk marka Gosh kaş boyama seti olacak.

Lansmandan sevgi ve muhabbet dolu birkaç kare ile sizleri baş başa bırakıyorum.
Sevgili Makyaj Kelebeği ile ilk İstanbul buluşmasını da bu vesileyle gerçekleştirmiş olduk. 

lansman


bol renkli günler dilerim
sevgiler







2 yorum:

  1. Yepyeni kozmetikler ve yeni bir ortamla orada olmaktan keyif aldığım bir etkinlik oldu.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle canım ;)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..