14 Kasım 2014 Cuma

Cristian Lay ışıklı dudak parlatıcı

Türkiye'de çok yeni, Avrupa'da ise katalog satışının önemli markalarından biri olan Cristian Lay geçtiğimiz ay blog yazarları için marka lansman daveti düzenlemişti. Bu davete katılmıştım. Lansmanda hem Cristian Lay firmasını hem de ürünlerini tanıma şansım oldu. Marka yetkililerinden detaylı bilgi aldık. 


Özellikle takı, aksesuar ve saat modelleri ile Avrupa'da popüler olan Cristian Lay'in kozmetik ürünleri de bulunuyor.
Cristian Lay Miguel Angel Leal ışıklı dudak parlatıcısı

Cristian Lay ürünlerinden kozmetik bölümünde en çok ambalajlar dikkatimi çekti. Ambalaj tasarımında özenli sunumlarını çok beğendim. Işıklı tasarım hem dudak parlatıcılarda hem de allık ve pudralarda kullanılmış. Daha önce farklı bir markanın da ışıklı ve aynalı rujunu kullanmıştım. Büyük kolaylık. Her kadının çantasında bir ışıklı ruj olmalı diyorum :)
Cristian Lay kozmetik
Benim Miguel Angel Leal imzalı ışıklı dudak parlatıcım neredeyse renksiz denebilecek kadar uçuk pembe. Doğal bir parlatıcı görünümü veriyor. Kokusu ise şeker gibi ama yoğun değil. 
Yapışkan glossları asla kullanmıyorum çünkü çok rahatsız oluyorum ancak bu parlatıcıda yapışkanlık hissetmedim. 
İçeriğinde Paraben bulunmuyor
5 ml ürün içeren dudak parlatıcıyı paketini açtıktan sonra 6 ay içinde tüketmek gerekiyor. 

Kozmetik ürünleri son kullanma tarihlerine göre kullanmaya dikkat etmeli... 
Genelde gözden kaçan bir nokta, hatırlatmak istedim.

Cristian Lay Miguel Angel Leal ışıklı dudak parlatıcısına web sitesinden yada Cristian Lay temsilcilerinden ulaşabilirsiniz. 




3 yorum:

  1. ışıklı parlatıcıları ilk gördüğümde epey şaşırmıştım. Lansmana davet aldım ama Ankarada olduğum için katılamamıştım.
    Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla bloggerlardan tam not almış Cristian Lay.

    YanıtlaSil
  2. hemen sipariş vermeliyim...

    YanıtlaSil
  3. Işıklı parlatıcılar bu aralar çok dikkat çekiyor bu arada yapış yapış olan glosslardan nefret ediyorum sırf bu yüzden hiç gloss almıyorum ama bu ürünün içinde paraben olmaması ve yapış yapış olmaması nedeniyle ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..