6 Mayıs 2015 Çarşamba

Anneler Wella ile bakımda

Dünyaca ünlü Wella 'Yeni Nesil Masumiyet' saç boyasında devrim yapmış. Soran Anne Çiğdem ve Annesinin Prensi Enise'nin davetiyle Yeni nesil masumiyet serisi ile tanışma şansım oldu. 


Wella'nın yepyeni boyalarıyla başka türlü tanışma şansım bu aralar olmazdı sanırım. Neden derseniz;
Ben henüz saçlarımı boyatmadım!!!
Saçlarımı boyatacak olursam bu konuda çok hassas olacağımı düşünüyorum :) Araştırmalar, tavsiyeler hepsi tek tek incelenecek :))
20 yıldır üzerinde çalışılan Wella'nın yeni nesil İnnosense boyalarını eğer saçlarınızı boyatıyorsanız yada boyatmayı düşünüyorsanız incelemelisiniz. Wella'nın boyadaki devrimi ile ilgili sitesini inceleyebilirsiniz: www.sacboyasindadevrim.com 

Wella 'Yeni Nesil Masumiyet' İnnosense saç boyalarının özelliklerine gelecek olursak;


%100 beyaz kapama özelliği
Kokusuz boya olması
Yanma yapmaması
Alerji karşıtı
31 farklı renk seçeneği
Doğal renk tonları 
Yeni nesil boya molekülü ME+



Sadece saç boyaları değil, saç bakım ürünlerinde de güvenilir bir marka olan Wella'nın yeni argan serisi de gerçekten harika görünüyor. Wella stüdyolarında hemen sprey argan yağını denedim. Saçlarımın uçlarına sıktım. Kokusuna bayıldım ama hemen yumuşacık yapması saçlarımı daha çok hoşuma gitti elbette...






3 yorum:

  1. Tebrik ediyorum bu zamana kadar saçını boyatmadığın için. Şimdi 15lik kızların saçları platin sarı nerdeyse. Ben mecburen boyatıyorum, çünkü beyaz dolu:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Bende daha önce hiç saçlarımı boyatmadım. Ama artık boyatma zamanı geldi sanırım beyazlar baş göstermeye başladı.

    sevgiler,
    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. bende saçlarımı bu yaşa kadar boyatmadım iki çocuktan sonra beyazlar belirgin yavaş yavaş çıkıyor. siteyi inceledim tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..