15 Mayıs 2015 Cuma

Ebebekle Mutlu Anneler

Ebebek ile tanışma hikayem hamilelik dönemime denk geliyor. Daha bebek beklediğimi öğrendiğimde atmıştım kendimi ebebek mağazasına...

Özellikle Forum İstanbul ebebek mağazasının müdavimi olduğumu söyleyebilirim. O zamanlar blogum da yoktu ama ebebek'in anneler, babalar ve anne adayları için düzenlediği etkinliklere katılıyorduk. 
Ebebek'ten Anneler Günü öncesi anneliğe kısa bir mola daveti beni çok heyecanlandırdı. Anneler Günü öncesinde annelerin de biraz dinlenmeye, bakıma ihtiyacı vardır değil mi?
alle klinik
Yağmurlu bir İstanbul sabahı baharı bize yaşatan ebebek ekibi, Alle klinik Ataşehir'de bizi harika sürprizler hazırlamış. Baharı gibi, mis gibi taze çiçeklerden hazırlanmış taçlarımız şövaleler üzerinde duruyordu. Şövale üzerindeki tuvallerde ise günün sürprizleri tabi ki...
Anneleri ve yavruları ebebek dergisinde kapak olmuşlar :)
Hemen kendi dergi kapağımızı aradım, buldum. Çiçekli tacımı takıp anneliğe ufak bir mola verdim. 
Alle Klinik uzmanlarından Hollistik Terapist Özge Şimşek, Beslenme ve Diyet Uzmanı Burcu Uğur Yıldız, Dermatoloji Uzmanı Dr. Sevinç Elinç Aslan eşiliğinde yaşam kalitesini artırma, stresten arınma, cilt güzelliği ve bakım tüyoları hakkında bilgiler alıp, sohbet etme imkanı bulduk. 
Bu güzel sohbetten sonra bakımlar için kliniğin ilgili bölümlerine geçtik. Ben de çok merak ettiğim Ozon Sauna bakımını denedim. 



Alle Klinik'te Ozon Sauna

Ozon Sauna bakımında vücudunuz kabinde, başınız dışarıda olacak şekilde 15 - 30 dakika kadar 40-50 derece arasında sauna deneyimi -sizin dayanabileceğiniz bir aralıkta- 
Su buharı ve ozon gazının kabin içinde dolaşımı ile ozon cildi yenileyerek ipeksi bir görünüme kavuşturmaya yardımcı oluyor. Metabolizmayı hızlandırıyor. Kan dolaşımını hızlandırıyor ve toksinlerin vücuttan atılmasına yardımcı oluyormuş. Selüloit tedavisinde, zayıflama programına destek amaçlı tercih ediliyor. 
Ozon sauna sonrasında duş alınması tavsiye edilmiyor. Saunada, öncesinde ve sonrasında bol bol su içilmesi öneriliyor. Bunları da Alle klinik ekibinden güler yüzlü Işıl hanım'dan öğrendim. Işıl hanım ben saunada iken bana bol bol su içirdi :) Tüm bunlara rağmen ben en fazla 10 dakika kalabildim, sıcakla pek aram yoktur da :)

blogger anneler
Bu keyifli deneyim bana gerçekten çok iyi geldi...
Hepimizin arada bir ufak bi molaya ihtiyacı oluyor değil mi?

ebebek Hakkında
ebebek, annenin ve bebeğin, doğum öncesinden başlayıp 4 yaşa kadar uzanan süreçteki tüm ihtiyaçlarını; kaliteli ürünler, güler yüzlü kadro, yüksek hizmet standartları, hesaplı fiyatlar, sınırsız bilgi ve alışveriş sonrası desteğiyle günün 24 saati karşılayan bir internet sitesi ve mağazalar zinciridir. 2001 yılında e-ticaret sitesi ile başladığı tecrübesini 2003 yılı başında fiziki mağazacılığa taşıyan ebebek; 25 ildeki 51mağazasıyla anne-babalara hizmet vermeye devam ediyor.

www.ebebek.com 0216 325 11 11





6 yorum:

  1. Bende E-bebek'ten çıkmıyorum. Gerçekten çok güzel ürünleri var :)

    YanıtlaSil
  2. Ben henüz anne olmadığım hald

    YanıtlaSil
  3. Ben anne olmadığım halde bayılıyorum mağazaya :) ayrıca etkinlikle süper olmuş biraz şarz olmuşsunuzdur ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de anne olmadan önce gider, hayaller kurardım canım

      Sil
  4. Sizin şu taclariniza bayılıyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..