12 Mayıs 2015 Salı

LEGO Friends heyecanımız

Geçtiğimiz ay LEGOLAND açılışına gittiğimizde tanıştığımız LEGO oyuncaklarına LEGOLAND Discovery Centre açılmadan alışalım, ısınalım dedik.


Çocuk gelişimine katkılarını da düşünecek olursak, hemen LEGO ile tanışmamız gerekti. 

LEGO'nun bu kadar çeşidi olduğunu bilmiyordum. Toyzzshop'da LEGO çeşitlerini görünce şaşırdım. Açıkçası karar vermekte zorlandım. 
LEGO Friends serisi Badem kızım için uygun olduğuna kanaat getirdikten sonra doğruca siparişimi verdim. 
Sipariş vermeden önce Teknolojik Anneler'den sevgili İpek ile görüştüm uzun uzun, ondan öneriler aldım. En çok ilgimi çeken LEGO Friends kutusu Heartlake Juice Bar oldu.
LEGO alışverişi

Siparişim ertesi gün geldi, kızıma yazdığım not da içinde idi. Badem LEGO Friends kutusunu görünce heyecanlandı. Sorduğu ilk soru: 
bu bebekler de kutunun içinden çıkacak mı anne? oldu :)
Bebekler, kızlar onun için önemli. Hemen paketi açarak kitapçıkta gösterilen talimatları takip ettik. Dikkatimiz hiç dağılmadan 2 paketi de açıp yapmışız bir saatten fazla sürede. Uyku saatinin kaçtığını fark etmeden hem de! 3. paketi ertesi akşam açmak üzere bıraktık.
LEGO alışverişi

Ertesi gün okuldan gelen Badem hanım dayanamayıp paketi açmış, üstelik kitapçığa göre de yapmış. Hem de tek başına yapabilmiş.

Gerçekten gurur duydum onunla, sanırım o da kendisiyle...
Önemli olan da bu değil mi?

Keyifli bir arkadaşlığın olsun kızım LEGO ile...





6 yorum:

  1. Eminim bizim kızlar da bunlara bayılacak... Ben de hemen bakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. benim bile kendime alasım geldi :} ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar yahu oğlum bir an önce doğsa biraz büyüse de alsam. çok severim legoyu :)

    YanıtlaSil
  5. bir ananas suyu alabilirim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..