14 Mayıs 2015 Perşembe

Badem küçükken (2012 yaz)

Ben de bu hayatta en çok anne olmayı sevdim...

Anneliği bana yaşatan prensesim Allah sana hep güzellikler versin, hep mutlu ol, sağlıklı ol...

Hayallerinin peşinden git hep, küçük kızım...

Bade hanımın eski fotoğraflarına bakıyorum, o küçük kız halleri ile şimdi sanki karşımda bir genç kız varmış gibi geliyor. Biliyorum birkaç yıl sonra da şimdiki fotoğraflarında bana çok küçükmüş gibi gelecek...

Pembe sever Badem kızımın eski fotoğraflarında da bol bol pembe detaylar hakim :)
Güzel prensesim, bahtın da hep güzel olsun inşallah
Elinden bebeği hiç düşmezdi, hala da öyle... Ayşe bebek, Hasan bebek, Mertcan bebek
Bebeklerin eşyaları, bebek arabası ile tam teçhizatlı küçük anne 



Bugünlerde neler yapıyor Badem hanım derseniz:

Bade Pamuk Prenses Winx Bloom bu aralar ismi bu :) 
Bir de; ben doğduğumda ismimi Leyla da koyabilirdiniz ben Leyla ismini de çok seviyorum diyor :)
Fotoğraflar 2012 yazından...
İstanbul...







12 yorum:

  1. bebeğine ve bebeğinin arabasına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Yenir bu fıstık yaa Maşallah. adı Leyla olsay dı eminim başka beğendiği bir isim daha olacaktı:))))BADEM den BADEM'e de sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. İlk fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz güneşi, hava aydınlık :) teşekkürler.

      Sil
  4. haha küçükken bir başka oluyorlar ama her halleri güzel bence..

    YanıtlaSil
  5. Maşallah Bade'ye .Arabası da kendi de pek havalıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük badecik ;)
      teşekkürler gamze ablası

      Sil
  6. Oraya gelip Bade'nin bacaklarini isirabilir miyim? :) Masallah!

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..