11 Mayıs 2015 Pazartesi

KidzMondo'da yaz kampı

Türkiye'nin ilk çocuk şehri KidzMondo, bu yaz 7-12 yaş çocukları için harika bir yaz kampı organize ediyor. Geçtiğimiz hafta KidzMondo ekibi ve anneler ile yaz kampı hakkında bilgi almak üzere bir araya geldik. 

yaz kampı

Öncelikle belirtmeliyim ki bu toplantıda öğrendiğim iki konu beni Kidzmondo'ya yakınlaştırdı. 
Birincisi, ünitelerde 7 yaş altı çocuklar da rahatlıkla katılabiliyor. 4-7 yaş arası çocuklar için bazı çocuk şehirlerinde kısıtlı aktivite bulunuyor, tecrübe ile sabit böyle bir durumda çocuk keyif alamıyor. 
İkincisi, sabah giriş yaptığınızda akşama kadar özgürce aktivitelere katılabiliyorsunuz. Saat sınırlaması yok. 

Çocukların dolu dolu eğlenebileceği bir yer olan KidzMondo'dan bir haftalık kamp teklifi aslında hiç de fena değil :)
Gitmişken biraz meslekleri tanıyayım dedim :) Ben de radyocu olabilirim değil mi?

KidzMondo yaz kampı hakkında sorularımızı KidzMondo ekibine yönelttik. 

İşte notlarım:
Kamp tarihleri: 15 Haziran - 28 Ağustos (2015 yılı takvimi)
Kamp içeriğinde neler var: Öncelikle sınırsız eğlence var :) 150 kişilik KidzMondo ekibinin eşlik ettiği aktivitelerden dört farklı uzmanlık alanında çocuklar yoğunlaşacak. Hayat Kurtaran Meslekler Eğitimi, Medya Eğitimi, Güzel Sanatlar Eğitimi, Performans Sanatları Eğitimi 
5 gün boyunca toplam 10 saatlik programla özel eğitim verilecekmiş. 
Yaş aralığı: KidzMondo yaz kampı için önerilen yaş aralığı 7-12
yaz kampı

7-12 yaş için değerlendirmek isterseniz KidzMondo ile iletişime geçebilir, diğer detayları öğrenebilirsiniz.








3 yorum:

  1. Ya harika bir haber bu ben şiyorum şimdiki kuzular çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor. İstanbul'a gidersek mutlaka uğramak isterim.

    YanıtlaSil
  3. harika bir yaz tatili etkinliği olacak eminim çocukların ihtiyacı var

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..