2 Mayıs 2015 Cumartesi

yatak örtülerinde bahar havası

Yaz geldi mi dolapları tazeliyor bazen de yeniliyoruz. Gönül ister ki tamamen yenileyelim her mevsim ama olmuyor :)

Bizim evde sadece kıyafetler değil ev tekstili de yenilenir. Yazlık pike takımları, havlu çarşaflar, çiçek desenli masa örtüleri ortaya çıkar.
Yada yenileri alınır :)

Bu sene bahar ha geldi ha gelecek derken ben de ev tekstiline bir el atayım dedim. Cookplus'da yer alan yatak örtülerine hayran kaldım. Karaca Home'un tek kişilik yatak örtülerindeki desenler beni benden aldı. Erguvan isimli bu takımın renkleri ne kadar güzel.
Karaca Home'un tek kişilik yatak örtülerindeki
Yazlık pike takımları da çok güzel. Tek kişilik takımlara bakıyorum çünkü kızımın yatağı tek kişilik, odası da pembe olduğundan pembe, gül kurusu çok yakışıyor. Kelebek desenli pike takımları da içimi açtı resmen.
cookplus



Siz de mayıs ayı ile birlikte evinizde bahar sezonuna geçtiniz mi?



4 yorum:

  1. yatak örtülerini yenileme zamanı gelmiş artık benim de..

    YanıtlaSil
  2. kelebekli olan nasıl güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Ben evi tadilata soktum, bakalım nasıl bir şeyler çıkacak ortaya..Çarşaf ve örtülere sonra sıra gelecek :)
    Erguvan isimli takım çok güzel gerçekten.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne güzel miş yatak örtüleri

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..