11 Mayıs 2015 Pazartesi

Avon'dan Cherish parfüm

Avon'dan anneler günü öncesi bir paket aldım. Paketimden 2 adet Avon Cherish parfüm çıktı. Bir bana diğeri de anneme sanırım. Ben anneme hediye edemeyeceğim için bir arkadaşıma hediye etmeyi düşündüm ama kısmet olmadı :)

Cherish parfüm

Avon Cherish paketini hemen açıp kokusunu denedim. Çiçeksi kokusu ile bana baharı hissettirdi. 
Zarif ve çiçeksi Cherish parfümü çok beğendim, hemen kullanmaya başladım. İkinci paketi ise kayın valideme anneler günü hediyesi olarak gönderdim. Böyle hafif ve çiçeksi bir kokunun ona yakışacağını düşündüm. Kendisi de paketini alır almaz çok beğendiğini söylemek için beni aradı. 

Parfüm reklamlarını da televizyonda görmeye başlayınca bizim Badem hanım her reklamda ''anne bak senin parfümün'' diyor. 
''Büyüyünce bunu bana verir misin'' diyor... Ne olacak bu kızların anne hayranlığı? Ne çok hoşuma gidiyor her hali...
Anne olmak ne özel bir duygu...

Avon Cherish parfüm, 

enerjisiyle çevresine neşe saçan, dostlarıyla değerli anlar paylaşmayı seven,   Avon Cherish EDP'in büyüleyici çiçeksi kokusuyla baharı heyecanla karşılamak isteyen tüm kadınlar için çok ama çok uygun...




Bir de vücut losyonu ile kullanmak gerek...Bu ay Avon Cherish parfüm alana Avon Cherish vücut losyonu hediye imiş...







2 yorum:

  1. cok iyiymiş :) bu arada bende bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. kokusunu beğendim indirime girince almayı planlıyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..