20 Mayıs 2015 Çarşamba

Essence ürünleri Renkli Dükkan'da

Bir Eczacıbaşı markası olan Essence artık renklidukkan.com da bir tık uzağımızda. 


Essence ürünlerinin renkli dünyasına renkli dükkandan ulaşmak avantajlı da...
Avantajları ne olabilir derseniz;
Mağazalarda bulamadığınız stokları online sitede bulabilirsiniz
yeni koleksiyonlara hızla ulaşabilirsiniz 
online siteye özel kampanyalardan faydalanabilirsiniz. 

500'den fazla ürün seçeneği ile renklidukkan alışverişlerinde 40 TL üzerine kargo ücreti yok...  

Essence ürünlerinden en çok sevdiklerim; stix göz altı kapatıcısı Stay Natural Kapatıcı


Sizin en sevdiğiniz essence ürünü nedir?




10 yorum:

  1. Essence ürünlerini denemedim ama ben de merak ediyorum en kısa zaman da bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Essencenin her ürününü severim ama tabiki rimelleri biraz daha favorim :) bende bloguma bekliyorum sizi severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Rimel ve tekli goz farlarindan cok memnun kalmistim guzeller urunleri var gercekten ;)

    YanıtlaSil
  4. Online siteden ürün seçme fikri güzelmiş, en azından ürünleri karşılaştırmalı olarak görebiliriz.Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. hele koleksiyonlar da buraya gelirse mağaza mağaza aramakla uğraşmayacağım artık :-))

    YanıtlaSil
  6. cilt bakım ürünleri yok sanırım sadece makyaj ürünleri var sitede :/

    YanıtlaSil
  7. süper ürünler iyiki renklidukkan açıldı

    YanıtlaSil
  8. Hiç denemedim. İnternetten alışveriş yapmak çok rahat, bir de şu kargo ücretlerini almazsalar...Çok mu şey istiyorum acaba?? :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Essence ürünlerinden genel anlamda memnunum ben. emeğinize sağlık. Sayfama beklerim bende seplali.blogspot.com.tr Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..