14 Mayıs 2015 Perşembe

hamilelikte rahat uyku


Hamile olduğumu öğrendiğim ilk günleri hatırlıyorum da heyecandan uyuyamıyor, nasıl yatacağımı, bebeğimi ve kendimi nasıl rahat ettirebileceğimi düşünüyordum. 




Karnım büyümeye başladıktan sonra ise deliksiz bir uyku uyumak iyice zorlaşmaya başladı.Böyle uykusuz bir gecede hamilelere uzanırken rahatlık sağlayan yastıkları keşfettim bir bebek mağazasında. Bir tarafı daha ince olup giderek kalınlaşan yarım daire şeklindeki bu hamile yastığını uzun süre kullandım. Hem hamileliğimde hem de bebeğimin ilk aylarında bebeğim için...
Şimdi de kızım oyuncak bebeklerine yastık olarak kullanıyor.
Geçenlerde internette dolaşırken hamileler için tasarlanmış yataklar ve yastıklar dikkatimi çekti. Ben 5-6 yıl önce bu ürünleri görmemiştim açıkçası, tekrar ihtiyacım olursa bu yeni nesil yastıkları deneyebilirim sanırım.
  



Siz hamileliğinizde mışıl mışıl uyumak için neler yaptınız?
Benim tercihim hamile destek minderi olmuştu.




6 yorum:

  1. Şu yüzüstü yatma yatağı/yastığı çok güzelmiş :) ben önceden de sola yatardım şimdi de öyle yapıyorum miniğin sabah 5-6 saatleri tekrme saatleri onun harici genelde mışıl mışıl uyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sola yatmayı doktorlar da öneriyor...

      Sil
    2. Ortası delik yatağı nerde bulabilirim acaba

      Sil
    3. Ortası delik yatağı nerde bulabilirim acaba

      Sil
  2. Etrafımda yastık yığınıyla yatardım son günler özellikle yatma kelimesinden korktugum zamanlardı :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..