4 Mayıs 2015 Pazartesi

kolyeleri eskimiş

Badem'den inciler diye yazacağım bunları ama bir türlü toplayamıyorum; şimdiki çocukların her lafı,  her tavrı ayrı güzel. 

Geçen hafta cumartesi günü güneşli bir sabaha uyanınca attık kendimizi dışarı. Çengelköy'de babasının maçını izlemek için evden çıktığımızda maçı gerçekten izlemek istediğini düşünmüştüm Bademin. Kafeteryada Esrarengiz Bahçe kitabını boyarken maç hiç cazip gelmedi Badem hanıma. En fazla 5 dakika babasının maçını izledi küçük hanım. 
Çengelköy sahilinde yürüyüş yaparken takı-aksesuar stantlarını görünce de kendinden geçti minik! 
Rengarenk kolyeler,  bilezikler çok ilgisini çekmiş olacak ki
-Bahadıııır kolyelerim çok eskidi, bunlara bakmam lazım... 
diyerek babasını el işleri tezgahlarına götürdü. Kolye seçti,  el işi tokalar beğendi, aldı. 
Takı kutusuna koymuş yeni kolyesini de, tokalarını da.

Sanırım bu küçük genç kızdan öğrenecek çooook şeyim var :)

Sizin de kolyeleriniz eskiyor mu böyle yenileri görünce? 

8 yorum:

  1. Yasi hic farketmiyo demek ki genlerimiz de var ;-) kucuk hanim gule gule kullansincicilerini

    YanıtlaSil
  2. Yeni almak için zemin yaratmış resmen. Bu çocukların başka bir zekası var. :)

    YanıtlaSil
  3. Çocukların herşeye bir cevabı var, hazır cevaplar ya bayılıyorum onlara :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de not almaya bazen de bloğa yazmaya çalışıyorum.. çok tatlılar.. cümleleri de kendileri gibi :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  5. hahaha eskimez mi sürekli hem de :-))

    YanıtlaSil
  6. :))) Eskimez mi annesi eskimiştir tabi.Arada yenilemek lazım :)

    YanıtlaSil
  7. Bak bıcırığa sen, akıllı maşallah. Kızlar babalarına dediklerini yaptırmakta daha iyi kesinlikle:)) Güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım:) Bana da beklerim :)

    https://ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..