5 Ekim 2015 Pazartesi

Bademlebuduk Oda Turu bademvideo vol.1

Bademlebuduk Oda Turu videosu badem videolarından ilki! Badem ile spontane gelişen bir dizi konuşma sonrası kendimizi odasında bulduk ve video çekmeye başladık.

badenin oda turu
Badem kızım oyuncakları ve odasının düzeni hakkında biraz hassas! Çoğu oyuncağı -bazıları benim için ıvır zıvır- atmıyor. Hatırası olanları saklıyor. 
Oyuncaklarına iyi davranıyor. Dolayısıyla çöpe giden bir oyuncak olmuyor bizim evde.
Bademlebuduk Oda Turu videosunu buradan izleyebilirsiniz.

Video çekiminde ona hiç müdahale etmedim. Ne söyleyeceğine, nasıl anlatacağına ve hatta  ne anlatacağına kendisi karar verdi.

-Merhaba arkadaşlar... (tekrar tekrar)
-Bilin bakalım bu ne? Evet bu bir köpek :)
-Bunu babaannem aldı ama biraz bozuk!
-Teyzemin adının Gügüm olduğunu söylemiş miydim?
Bir de Bil Bakalım Kim oyununu öyle bir anlatıyor ki sormayın :)

Benim çok hoşuma giden bazı cümleleri yazdım. Sizin dikkatinizi çeken ne oldu?
Görüşlerinizi bizimle paylaşır mısınız?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..