27 Ekim 2015 Salı

LR Zeitgard Yüz Temizleme Cihazı denedim/kullandım

Soho House İstanbul'da güzel bir lansman daha yapıldı. Aloe Vera ürünleri ve çok iyi tanıdığımız LR markasının yepyeni Zeitgard yüz temizleme cihazının tanıtım yapıldı.

lr lansman


O günden beri de Zeitgard yüz temizleme cihazını kullanıyorum. Size hem lansman hem de cihaz hakkında bilgi vermek isterim. 

lr lansman, zeitgard lansman, zeitgard kullananlar

Alman kozmetik markası LR Health & Beauty markasından gelen ''zamanı geriye çevirmek ister misiniz'' vurgulu daveti aldığımda bunun bir yüz temizleme cihazı olduğunu düşünemedim elbette... 


LR Zeitgard Yüz Temizleme Cihazı

Sadece 1 dakika içinde ciltte 10 kata kadar daha iyi temizleme imkanı sunuyor. 
Kolay kullanımı ve ergonomik yapısı ile çok kullanışlı.
Şarj edilebilir özelliği ile pil değiştirmek zorunda kalmıyorsunuz.
Cildi aydınlatıyor. Resmen ışıltı kattı diyebilirim!!
Farklı cilt tipleri için seçenek imkanı var.

Lansmanda dermotologların da belirttiği gibi gece temiz bir cilt ile yatmak çok önemli. Ben de Zeitgard yüz temizleme cihazını gece kullandım. Gece kendini yenileyen cildimizde makyaj kalıntısı olmasını istemeyiz değil mi?
Hassas ciltler için özel fırçası ve özel jeli bulunuyor. Cilt tipinize uygun fırçayı seçebilirsiniz.
İlk uygulamayı lansmanda LR uzmanları ile yaptık, sonuçtan memnun kaldık. Fırçasında gümüş iyonlar içerdiğini de bu sırada öğrendim. 


Zeitgard Yüz Temizleme Cihazı nasıl kullanılır?

Cihazımı açtığımda hemen şarja taktım. Tamamen dolması için bir gece prizde takılı kalması yeterli oldu.
Hassas ciltler için uygun olan başlığı ve hassas ciltler için yüz yıkama jelini kullandım.
Kullanmadan önce fırçayı biraz ıslatıyoruz. 
Fırçaya 2 fıs yüz temizleme jelini sıkıyoruz.
Cihaz üzerinde bulunan tek düğmeye 3 saniye basılı tutuyoruz. 
Yüzümüzü üç bölüme ayırdığımızı düşünürsek, sağ yanak - sol yanak - alın ve çene olmak üzere dilediğimiz bölümden başlayarak yüz temizleme cihazını kullanıyoruz. Her 20 saniyede bir cihaz kısa süre için çalışmayı durduruyor ve biz diğer bölüme geçiyoruz.
Her bölüm için 20 saniye yeterli oluyor. 
Yüzünüzü durularken gözenekleri derinlemesine temizlediğini hissedebilirsiniz.
Cihazımızın fırçasını çıkarıp yıkıyoruz ve uzun bölümü bazadaki yerine, fırçayı da onun önündeki alana koyuyoruz. 
15 gündür kullanıyorum hala şarjı bitmedi :)
zeitgard yüz temizleme cihazı kullandım

Severek kullanıyorum. 


Cihazın komple set satış fiyatı: 569,90 TL
Ayrıca LR ekibi olan blog yazarı arkadaşım sorananne ile iletişime geçebilirsiniz.





31 yorum:

  1. Güle güle kullan Elif'ciğim, fakat zamanı geriye döndürmene hiiç ihtiyacın yok yeterince genç ve güzelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Tam benlik miş makyaj yaptıktan sonra ne kullanırsam kullanayım sanki temizlenmemiş gibi hissediyorum :) güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. bu tarz fırçaları kullanmaya üşeniyorum ben nedense .-((

    YanıtlaSil
  4. En sonunda dayanamayacağım alacağım kendime böyle bir alet ,bu şekilde daha iyi cildin temizlendiğini söylüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu ay dogum gunu indirimimden faydalanarak daha uyguna temin edebilirim.

      Sil
  5. çok şirinsin ki fotolardaaaa ay napcan sen böle şeyleri kullanma hiç sen yaşlanmazsın ki hiç sana lansman filan lazım diil kiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada hamilelik sana çok yaramis. Güzelliğine güzellik katmış

    YanıtlaSil
  7. güzelmiş ama birazcık pahalı mı sanki :) bu arada hamile misiniz :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyelık ındırımle 347 tl ye gelır zeıtgard 1.
      sorananne@gmail.com a yazabılırsınız (elifin bılgısı var)

      Sil
  8. Güzelmiş, bende de başka bir markanın var ama çoğunlukla kullanmaya üşeniyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ürünü nereden satın alabilirim ve fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  10. Ürünün fiyatı nedir acaba ? Taksit seçenekleri var mı ?

    YanıtlaSil
  11. Isler için faydalı olur mu?

    YanıtlaSil
  12. Urun 500 tl. Fakat uye olursaniz indirimli aliyorsunuz. Ve 6 taksit imkani ile alabiliyorsunuz. Uye oldgunuzda heray siparis vermek zorundada degilsiz. Isterseniz yardimci olabilirim. Ben kullaniyorum gozeneklerim kapandi tertemiz oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almayı düşünüyorum üye olunca kaça geliyor acaba

      Sil
  13. zeitgard 2 istiyorum

    YanıtlaSil
  14. Hâlâ kullanıyor musunuz merak ettim

    YanıtlaSil
  15. anne blogger olarak bende LR iş ortağıyım artık Elif'cim. sorananne@gmail.com dan bilgi almak isteyen herkese yardımcı olabilirim. sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Merhaba kaç kullanimda siyah noktalar gidiyor

    YanıtlaSil
  17. zeitgard 2 istiyorum fıyat nedır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ındırımle 543 tl ye alabılırsınız. katalogdan 945 yerıne 760 tl kampanya da ama uyelıkle 543 tl ye gelır
      sorananne@gmail.com a yazabılırsınız (elifin bılgısı var)

      Sil
  18. Merhaba üye olmak için ne gerekiyor birde üye olunca fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
  19. Zeitgard 2 methini çok duydum Elifciğim bende onu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  20. merhaba zeitgard 1 ve 2 aldim su an sarj ediyorum fakat dikkatimi bir sey cekti zeitgard 1 sarjda iken 3 kademe yesil.isik yanip sonuyor fakat zeitgard 1 de boyle birsey yok sadece en alttaki mavi isik yanip sonuyor 5 saattir sarjda bu durum sizce normalmi yoksa cihaz arizali cikmis olabilir mi

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar peki zeitgard 2 tekmi yoksa yanında jeli tada kremi varmı uyelikteki 543 tl tek cihaz fiyatimi tesekkurlerr

    YanıtlaSil
  22. Merhaba
    Üye olunca tam fiyatı nedir? (Zaitgard z1) ve bu ay için (ağustos) bir başlık hediye diye duymuştum doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zehra hanım bende üyeyim ve cihazım dün geldi kapıda ödemesi dahil 433.00₺ ödeme yaptım evet bu ay bir adet fırça hediyesi var ve ben şimdiden 3 cihaz siparişi aldım bile kullananlarda var size de tavsiye ederim

      Sil
  23. Merhaba Zehra hanım bende üyeyim cihazım dün geldi kapıda ödemesi dahil 433.00₺ ye geldi bana

    YanıtlaSil
  24. Merhaba blogunuzu ilgiyle takip ediyorum. Web sitemi ziyaret etmenizden mutluluk duyarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..