21 Ekim 2015 Çarşamba

Pastel'in Yeni Ürünleri ile Rengini Bul

Rengini Bul buluşmasında herkesin yüzünü güldüren bir diğer marka da Pastel Kozmetik oldu. Pastel Kozmetik özenle hazırlanmış hediye paketleri ile hepimizi şaşırttı. Yepyeni ürünler içeren Pastel paketinde hep beraber bakalım neler var?

nude, likit mat ruj, pastel likit mat ruj
Öncelikle Nude ve bordo ojeleri Pastel Kozmetik'in meşhurdur kullanmayan var mı bilmiyorum ama ben bu renklere bayılıyorum.  556 nolu Garnet Red isimli mat ruj ile kalıcı mat likit ruj da paketteydi. Garnet Red dudağı renklendirirken nemlendiren ve kurutmayan bir yapıya sahip. Kalıcılığı için orta diyebilirim. Eğer kalıcılık sizin için önemli ise hemen likit ruja geçelim; ilk sürdüğünüzde ıslak görünümlü olsa da birkaç dakika içinde matlaşıyor. Dikkatli uygulama yapmanızı öneririm, matlaştıktan sonra rötuş yapmak çok da kolay olmuyor. Diğerine göre daha kalıcı olan likit ruju kullanmadan önce mutlaka dudaklarınızı nemlendirmenizi tavsiye ederim.


Color Correct Contour Set
Pastel Color Correct Contour Set içinde aydınlatıcı biraz fazla beyaz geldi bana ancak tabana uyguladığınızda ve üzerine renklendirme yaptığınızda daha iyi görünüyor. Biraz tozuttuğu için öncesinde baz kullanılması faydalı olabilir. 


Pastel kozmetik yeni ürünler
Pastel Nude makyaj paleti 4 mat 4 ışıltılı tondan oluşuyor. Benim en çok kullandıklarım üst sıra yani mat olanlar. Işıltılı farları yazın daha çok seviyorum sanırım. Bu setteki farlar değil bir sezon sanki birkaç yıl yetecekmiş gibi bol!!!


renginibul, sponsor, pastel kaş farı
Pastel kaş farını henüz kullanmaya başlamadım ancak denedim. Kaş farında en az iki renk olması gerektiğini düşünüyorum. Kaş farında kalıcılığı artırabilmek için öncesinde bal mumu uyguluyorum diğer bölüm ile de kaşı renklendiriyorum. 
Pastel fırçalı aydınlatıcı oje gibi görünse de değil :) Fırçası ile uygulamak oldukça kolay ve çabucak yayılıyor cilde. Hafif de bir ışıltısı var. İki binli yılların başındaki gibi beyaz araba farı modası görüntüsü yok aksine hafif bir pembelik var. Ben beğendim.


Ürünlerin swatchlarını da en kısa sürede bu yazıya ekleyeceğim. Takipte kalın :)





6 yorum:

  1. Canım ne güzel ürünler :) İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Pastel ürünlerini seveerek kullanıyorum.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Bende ürünlerin hepsini çok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Her bir ayrı güzel.Kontur kitini çok sevdim ben.Sende mutlulukla kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. hepsini ayrı sevdim ama nude palet hala favorim .-)))

    YanıtlaSil
  6. Saç Boyası Fiyatları  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..