13 Ekim 2015 Salı

Misspera alışverişi

Kozmetik alışverişlerinizi siz de internetten yapıyorsanız Misspera'yı mutlaka biliyorsunuzdur. Markafoni bünyesinde bulunan misspera.com özellikle parfüm fiyatlarıyla iddialı!


Parfümleri pek çok sitede çok çok uygun fiyatlarla görebiliyoruz ama maalesef sahte olma riski çok fazla. Bu nedenle ben parfümlerimi bilindik yerlerden almayı tercih ediyorum. Misspera da bunlardan bir tanesi... Bu kez bakalım neler aldım?


renginibul

Bu kez alışverişimde bir farklılık yaparak eşim için bir şeyler seçtim. Gilette markasını tercih ettiğini bildiğim eşime aynı markanın jilet setlerini ve traş köpüğünü aldım. Jiletlerden pek anlamadığım için kampanyalı ürünlere bakmayı tercih ettim. Sonuç olarak aldığım ürünleri eşim beğendi. Belki de biraz acemi şansı oldu :) İki farklı jilet seti aldığım için bir tanesini damadıma saklayayım dedi. Sanki birini fazla aldım gibi :))

Misspera siparişimi tamamladığımda hemen sipariş numaram mail olarak geldi. Ertesi gün de kargo takip numaramı gönderdiler. İstanbul içi olduğundan bir günde de kargom geldi. Sorunsuz bir alışveriş oldu.





3 yorum:

  1. güle güle kullansın eşin Elifcim ben ruj aldım dün herhalde bugün gelir :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geliyor iremcim zaten, hayırlı olsun :)

      Sil
  2. hep bize olmazk az eşlerde alışveirş yapmak lazım:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..