31 Ekim 2015 Cumartesi

İlk Yaz / Hierapolis

Hierapolis Kolonya'dan İlk Yaz kokusu ile tanışmam çok değil yaklaşık bir ay önce düzenlenen Renginibul buluşmasıyla oldu. 


Kokulara karşı aşırı hassasiyet duyduğum bir dönemden yeni çıkmışken daha o gün denedim ürünü hemen. Kokusunu beğendim ve en önemlisi de hafif buldum...

Çocukluğumuzun kolonyaları, kolonya şişesi doldurmaları unutulur mu? Ben unutamam doğrusu :)
Ofiste bir arkadaşım da devamlı kolonya kullandıkça özendim, benim Hierapolis kolonyamı da ofise getirdim. İş görüşmeleri de dahil misafirlerime kolonya ikram ediyorum artık. Kokusu ağır olmadığı için herkes de memnun kalıyor. 
Kolonya demek gelenek demek benim için, hem de unutulmaya yüz tutmuş bir gelenek...
Şimdilerde bu geleneği yeniden canlandırdım için çok mutluyum.
Turunç, mandalina ve kayısı kokuları nota nota İLK YAZ'da buluşmuş. 
Son olarak Hireapolis'in Pamukkale'nin antik çağdaki ismi olduğunu belirtmek isterim...
renginibul

Sizin evinizde misafirlere hala kolonya tutuluyor mu?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..