9 Ekim 2015 Cuma

Rengini Bul event part2

Sevgili Ebru ve Buket'in #renginibul #rengini_bul buluşması için daha önce burada yazmıştım. Tabi ki o giriş bölümü idi... Şimdi gelişme bölümü ile devam edelim, bakalım kaç part olacak???

O gün bizimle birlikte olan kozmela.com ve Eda hanım'dan bahsetmek istiyorum öncelikle. Satışını yaptıkları markalar ile küçük bir workshop kozmela'ya makyaj konusunda Gizem Akgüneş ve Zorbeanne Buse eşlik etti. Güzel bir sonbahar makyajı uygulaması yapıldı. Özellikle YoungBlood ürünleri ilgimi çekti. Eda hanım ile de hatıra fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmedik tabi ki.


Kozmela'nın bizler için harika hediyeleri de vardı. Jane İredale likit ruj paletini incelerken kameralara yakalanmışım :)

Bir diğer marka da Avalon Organics idi. Kısa ama keyifli sunumlarıyla ürünlerini tanıma şansımız oldu. Doğan Ecza tarafından satışı yapılan ürünlerin organik sertifikası varmış. Avalon şampuan paraben, sülfat içermiyor. İlk gözlemim de şampuandaki mis bitkisel koku oldu. Yakında detayları paylaşacağım. 

Ürün paketinde şampuan ve dudak balmı bulunuyor. Hemen fotoğraf çekeyim derken profesyonel fotoğrafçımız Simin'e yakalanmışım :)



Elinde pofuduk paketlerle Hediye Mucidi sitesi yetkilisi salona girdiğinde en sevdiğimiz emojilerin yastıklarını bize hediye edeceğini tabi ki tahmin etmemiştik... Ben bu şirin maymunları çok kullanıyorum yazışmalarımda, siz en çok hangi emojiyi kullanıyorsunuz? En sevilen emojilere hediye mucidi aracılığıyla ulaşabilirsiniz. 


Tatlımo Mahmut bey de buluşmaya katıldı. Kendi kendine rakip olarak çıkardıkları yeni markaları Tatlimo.com lezzetlerini tattık. Mahmut bey sipariş üzerine üretim yaptıklarını belirtti. Müşterilerin daha çok meyveli sepetleri tercih ettiğini söyledi, sonuçta artık herkes diyette değil mi :)
Görüldüğü üzere bu fotoğrafta da bir adet kurabiyeli tatlımo götürürken bendeniz :))

Şimdi de sırada çok merak ettiğim ve takdir ettiğim bir marka daha  var Zao Organics ve Lilakutu
Refill rujlarını da çok merak ettiğim Zao Organics markasının fondöteni ile tanışma şansı bulduk. Hem de Lilakutu aracılığıyla...
Mineral kozmetik markası olan Zao Organics de organik sertifikasına sahip. Doğaya dost bambu ambalajları da çok şık. Lilakutu'nun renkli makyaj çantası içine de çok yakıştı.



Revox Şampuanları duymayan kaldı mı? Revox yetkilisi Gamze hanım da bize yeni Revox Saç Dökülmesini Önleyen Bakım Serumunu anlattı. Özellikle mevsim geçişlerinde saç dökülmesi sorunu yaşıyorsanız benim gibi ihtiyaç duyabilirsiniz. Şampuan hakkındaki övgülerden sonra serum için beklentileri yüksek oluyor insanın...

Kolayrandevu.com da o gün tanıdığımız internet sitelerinden bir tanesi idi. Ben sunum sonrası hemen üye oldum bile siteye! Kuaför ve güzellik salonlarından randevu almak ve avantajlı fiyatları kaçırmamak için hazırlanmış bir site.

Supra Spa ise bize keyifli bir hamam ve masaj keyfi hediye etti. Spa bakımı için şimdiden heyecanlanıyorum :) 

Koreli kozmetik markası Limonian ile de tanışma fırsatı buldum. Kore güzellik ve bakım ürünlerinde inanılmaz ilerledi. Harika ürünler var Kore menşeili. Limonian'ın da ilginç bir jelini denedik: jeli elimize sürdük, hiç tanecik olmamasına rağmen peeling işlemi yaptı! Oksijenli yüz temizleme jeli ve maskesini de ilk fırsatta deneyeceğim.



Fırsat Sevdası sitesi ise harika sırt çantaları hediye etti bize. Çantaların modelleri birbirinden farklıydı ve ben mavi mini mini çiçekleri olan deseni tercih ettim. Diğer modellerde de aklım kalmadı değil. Siteyi inceledim. Ayakkabı, ev giyim ve çanta modelleri bulunuyor.


Son olarak hepimizin modelleri çok beğendiği Eyetrendsetter gözlüklerinden bahsedeceğim. İnstagram/eyetrendsetter  Hafta sonu yaklaşırken hava da güzelken havalı mı havalı gözlüklerimi kullanayım değil mi ama :)
Benim şansıma çıkan model de bu yazın trendlerinden aynalı olanlar...
Ya bu ekip çok tatlı ama öyle değil mi?


Yazının devamı çok yakında...





2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..