26 Ekim 2015 Pazartesi

Tekrar anne oluyorum :)

Yanlış okumadınız, ben de yanlış yazmadım :) Tekrar anne oluyorum...


İkinci bebeğimiz ile büyüyecek ailemiz için bir maşallah ınızı alırım.

Temmuz 2015 te öğrendim bebek haberini. Hemen hamilelik havasına kapılmak istemedim, mutluluğumu ve heyecanımı dizginledim. Geçen sene yaşadığımız bazı hayal kırıklıkları buna neden oldu diyebilirim. Sonuçta dördüncü kez gebe olduğumu öğreniyorum...
İlk üç ay riskli bir dönem olduğu için neredeyse hiç kimseyle paylaşmadım bu güzel haberi!
Şu son 10 güne kadar komşularım bilmiyordu, arkadaşlarımın çoğuna söylemedim, ofistekilerle paylaşmadım...
Bunun için haklı sebeplerim o kadar çoktu ki...
Ben paylaşım için fotoğraf çekimlerini düşünürken 17. haftamda dış mekan çekimlerimizi yaptık. Bu fotoğraflarla hamilelik haberimi paylaştım arkadaşlarımla.





Fotoğraflar için Alev Özkan'a teşekkürler... 




Gelelim diğer hatıralarımıza:

Dördüncü ay bitikten sonra yavaş yavaş paylaşmaya başladık mutluluğumuzu... Badem kızımızla da 16+2 de iken 03.10.2015 tarihinde paylaştık. Yeni öğrenmişiz gibi paylaştık, çok mutlu oldu. Cinsiyet hakkında hiç bir bilgi paylaşmadık ama onunla... Bunun uzun bir süreç olacağını, onun ve kuzenin de doğum günlerinden sonra bebeğin ancak geleceğini anlattık. Komşulara ve arkadaşlarına ben ABLA oluyorum diye haber verdi Badem kızım. 

Badem kızımın henüz kardeşten haberi yokken benim evde yaptığım çekimden fotoğraflar da tabletin bozulmasıyla kaybolmuş olsa da bir iki tane de telefonla çekmiş olduğum için ''Ablalık Okulu'' temalı fotoğrafımı da buraya eklemek istiyorum.

Biz şimdilik yolu yarıladık... Umarım hep güzel hatıraları biriktiririz hep beraber...
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah...





23 yorum:

  1. Canım benim sağlıkla kucağına alasın inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Sağlıkla sıhhatle doğsun inşallah paşamız. prensese ablalık çok yakışacak

    YanıtlaSil
  3. hamilelik çok yakıştı sağlıkla gelsin insallah...




    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun canım benim çok mutlu oldum Allah analı babalı büyütsünnn :))

    YanıtlaSil
  5. Maşallah. Hayırlı olsun.Allah sağlıkla kucağına almayı kısmet etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler, her şey gönlünüzce olsun:)

    YanıtlaSil
  7. Elifcim tekrar tebrik ediyorum sağlıkla mutlulukla doğsun inşallah bebiş canım sevgiler .-))

    YanıtlaSil
  8. Canım benim ,ne kadar güzel bir haber bu böyle…
    Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin…
    Maşallah diyelim ,ALLAH nazarlardan korusun sizi..
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
  9. MAŞALLAH :) ve de tebrikler :)

    YanıtlaSil
  10. Maşallah! Analı babalı büyüsün hayırlı evlat olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ediyorum, umarım güzel bir hamilelik dönemi geçirirsin :))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. beyazlimon.blogspot.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. cnm benim önce maşallah diyim ve tekrar tebrikler :) sağlıkla gelsin minik kuzu :)) öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  14. Amiiiiinn :) Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah ^^

    YanıtlaSil
  15. cok tebrk ederim canim.. saglikla kucagina almani dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Daha öncede yorum yaptım ama çıkmadı sanırım. Bu çok güzel bir haber canım ,umarım sorunsuz ve çok zevkli bir hamilelik dönemi olur senin için ...

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun.Sağlıkla kucağına alırsın ınşallah

    YanıtlaSil
  18. Sağlıcakla kucağına alman dileğiyle canım.
    Badeciğime ablalık çok yakışacak

    YanıtlaSil
  19. Sağlıkla kucağına Alman dileğiyle canım maşallah size :) bade kuzu dan da harika bir abla olacak :)

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. :)

    YanıtlaSil
  21. Maşallah canım :)))erken öğrenmiş biri olarak şanslı sayıyorum bu anlamda kendimi. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.inşallah darısı balıma

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..