15 Ekim 2015 Perşembe

Kozmela paketinde neler var?

Rengini Bul buluşmasına Eda hanım aracılığıyla katılan kozmela'nın bizlere sürpriz hediye paketinde neler var hep beraber inceleyelim mi? Tabi ki de renkli kozmetik ürünleri!!!


Çok sevdiğim Jane İredale ürünlerinden daha önce blogumda bahsetmiştim.
Jane İredale Makyaj kiti, makyaj bazı ve hali hazırda kullandığım mineral pudrası...
rengini_bul


Jane İredale Tantasia 

Tantasia bronzlaştırıcı, düzenli kullanım ile bronz bir renk veriyor. Yazdan kalma bronzluğum hala gitmediği için henüz kullanmadım. Kullananlardan ve ürün ambalajından anladığım kadarıyla üçüncü günde altın parlaklığında bronzluğa ulaşıyorsunuz. Elde ettiğiniz altın bronzluğunu korumak için kullanmaya devam etmeniz gerekiyor. Kolumda denemeden duramadım elbette bu ürünü :) Portakallı mandalinalı bir kokusu var. Üstelik nemlendirme özelliği de bulunuyor. Bu kış kullanmayı planlıyorum.
rengini_bul, bronz, tanning

Jane İredale 4'lü likit gloss paleti

Tam da sonbahara uygun renklerde olan bu paletin ilk görüşte gloss olduğunu tahmin etmek çok da kolay değil. Göz farı yada biraz daha zorlarsak ruj olduğunu düşünmek muhtemel! Özel tasarımlı fırçası ile dudak parlatıcılarından istediğinizi sürdüğünüzde rujunuzun daha kalıcı olduğunu fark edebilirsiniz. Öncesinde nemlendirici dudak balmı kullanarak uyguladığım glosslardan en çok mor rengi beğendim. Siz hangisini beğendiniz?
rengini_bul

Essence kapatıcı

Özellikle ergonomik ambalajı nedeniyle zaten tercih ettiğim bir ürün. Çevirmeli sistemi ve kendinden fırçalı olması nedeniyle kullanışlı buluyorum. Bir de etkisinden de memnun kalınca hep çantamda! 01 Soft Beige renk benim tenimle gayet uyumlu ve oldukça doğal duruyor. 
rengini_bul

YoungBlood ruj ve pudra

Rujların iki rengini de denedim. Açık renk olan daha çok bronz tende yakışacak gibi geldi. Kış mevsimi için koyu renk daha uygun ama ben iki rengi birlikte kullandım, sonuç çok daha güzel oldu. 
koyu renk: Essence Blush my Lips
Açık pembe: Young Blood Just Pink

Young Blood Sıkıştırılmış pudra Medium olmasına rağmen rengi epey açık. Aklınızda olsun...




sevgilerimle
elif.















10 yorum:

  1. böle hoş şeyler de oluyor neyse ki şu hayatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu zaman ilginç yorumlar yapıyorsun?
      blogunda yazıları yazan ile yorum yapan farklı kişiler mi diye düşünüyorum bu durumda...

      Sil
    2. anlamadım ki ilginç diil ki yorumum. ne güzel sürpriz hediye dağıtmışlar diyorum. hoş bişi diil mi ki bu yaaa :) kötü bişi mi ki bu yaptıkları ama yaa?

      Sil
    3. buradaki yorumdan dolayı olsa gerek:
      http://www.bademlebuduk.com/2015/07/kurbaga-prens-izledik.html

      Sil
  2. ay nefisler hele o glossları hala deneyemedim ya çok merak ediyorum :-)) güle güle kullan Elifcim...

    YanıtlaSil
  3. rujların rengini çok beğendim.güle güle kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Zengin bir paketmiş.Essence kapatıcı bir ara kulanmıştım. Epey memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan Elif'çim.Jane paletin ambalajı yeter.Renk olarak da 1 ve 4.renkleri sevdim :))

    YanıtlaSil
  6. www.lakozmetik.com değerli görüş ve önerilerinizi bekler iyi günler diler :)... radyo reklamı gibi oldu.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..