19 Ekim 2015 Pazartesi

Avon 3D dolgunlaştırıcı rujlar

Rengini Bul buluşmasında Avon tarafından hediye edilen 3D Dolgunlaştırıcı rujları o günden beri kullanıyorum. Tam da mevsime uygun renklerde gelen bu rujların her birininin rengine ayrı ayrı bayıldım.

Dolgunlaştırıcı ruj, rengini_bul

Siyah jelatinini açtığımda karşıma çıkan gri metalik ambalaj oldukça hoş görünüyor. 
Benim kullandığım renkler: 

Berry Cute     Power Trip     Heart Wave

Bu rujların anlık dolgunlaştırma etkisinden öte düzenli kullanım ile %35 kadar daha dolgun görünüm vaadi var. Denemeye değer! Dolgunlaştırma etkisini içeriğindeki retinol ve kolajen sağlıyormuş. 
Dolgunlaştırıcı ruj, rengini_bul

Benim bu rujlarda renklerinden sonra en sevdiğim özelliği dudaklarımı kurutmaması oldu. Dudaklarımda çatlak görünüm, topaklanma yada kuruluk yapmadı. Öncesinde elbette dudak nemlendiricisi kullandım ama sonbaharda buna zaten ihtiyaç duyuyorum. 
Kalıcılığına gelirsek, o konuda özel bir iddiası yok zaten 2-3 saatte bir yenileme ihtiyacı duyabilirsiniz. Ben beğendim, umarım siz de beğenirsiniz. 

15 farklı renk seçeneği ile Avon 3D Dolgunlaştırıcı Seriye temsilciler aracılığıyla siz de kolayca ulaşabilirsiniz. 
Tanıtım amaçlı olarak şimdilik fiyatı 12,95 TL 






10 yorum:

  1. en soldakinin rengine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de onu çok kullanıyorum zaten fotoğraftan belli sanırım :))

      Sil
  2. o berry cute'a bayıldım kış için favorim odur benim :-)))

    YanıtlaSil
  3. Renkleri harika ama keşke swatchları da olsaymış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Harika gorunuyor hepsi ama benim de renk olarak en soldaki cok hosuma gitti dudak kurulugu problemim oldugundan kurutmamasi ozelligine bayildim

    YanıtlaSil
  5. Avon a ait bir ruj mutlaka makyaj çantamada bulunur. Katoloğu incelemek lazım. Renkler çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. benceeee en sağdaki klasik kırmızıııı :)

    YanıtlaSil
  7. Berry Cute ve Power Trip bana çok uygun. Metalik ambalaj da iyi düşünülmüş.
    Dolgunlaştırıcı özelliği için uzun süre deneyümlemek lazım. %35 çok fazla bir fark göstermez ama fena da sayılmaz. Fiyatta çok uygun. Sipariş vereyim ikisini.
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Power Trip rengi favorim oldu.Send egüle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..