14 Ekim 2015 Çarşamba

Zao İpek Fondöten

Kış aylarının gelmesiyle beraber benim için fondöten, bb krem, cc krem mevsimi açılmış oluyor. Yazın renkli güneş koruyucular kullanırken kışın daha esnek olabiliyorum. Bu sonbahar sezonun açılışını da RenginiBul buluşmasında lilakutu aracılığıyla hediye edilen Zao Organics İpek Fondöten ile yaptım. 

lilakutu, zao, zao kullananlar

Zao Organics son zamanlarda adını sıklıkla duyduğum, temiz içerikli kozmetik ürün markası. Ecocert sertifikası dahil pek çok sertifikaya sahip markanın ilk refill (yeniden doldurulabilir) makyaj ürünleri markası olduğunu biliyor muydunuz?

Özellikle refill olması ve temiz içeriği ile beğeni kazanan marka ile ilgili detaylı bilgilere kendi sitelerinden yada lilakutu.com dan kolayca ulaşabilirsiniz. Lilakutu da benim sıklıkla başvurduğum sitelerden. Marka ve ürünler hakkında detaylı bilgiye ve en önemlisi objektif kullanıcı yorumlarına ulaşmak lilakutuda mümkün!
zao lilakutu, renginibul

Benim cildim için seçtiğim Zao fondöten 701 nolu açık bej rengi / İvory 
Ben bu fondöteni elle uygulamayı uygun gördüm. Kapatıcılık açısından memnun kaldım ama kusursuz görünüm için bir kere de üzerine pudra kullandım. Bu hafta hemen her gün kullandım diyebilirim. Gün boyu parlama sorunu yaşamadım. Kokusuz olduğu için sürerken de rahattım... Sanki bir serinlik hissi verdi gibi geldi bana. Özellikle kış aylarında cildimiz daha çok neme ihtiyaç duyacağından nemlendirici üzerine uygulamak lazım. 
Gümüş tozu, tatlı badem yağı, organik bambu yaprağı hidrosülü içeriyormuş. Bambu yaprağı sebum dengeleyici özelliği, gümüş tozu antibakteriyel özelliği ile destek veriyormuş. Tatlı badem yağı da tabi ki gün boyu nemlendirme sağlıyor.
Hamilelikte de rahatlıkla kullanılabiliyor olması ne güzel :)
Yüzümde bir aydınlanma oldu bence, siz ne dersiniz? Kore dizilerindeki kızlar gibi :)
İşte bende duruşu:


Zao Organics 

Refill (yeniden doldurulabilir)
Cruelty Free sertifikası (hayvanlar üzerinde test edilmiyor)
Vegan sertifikası (hayvanlardan elde edilen bir ürün içermiyor)
Natural sertifikası (Ecocert ve Cosmebio sertifikasına uygun ürünler ile üretim)
lilkutu zao, renginibul

Bu sertifikaları Zao Organics sitesinden de inceleyebilirsiniz. 






11 yorum:

  1. O sürerken ki serinlik hissini çok sevdim Elif'çim.Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzle durmuş Elifcim cildinde hem de organik rahatça kullanırsın :-))

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda zao organics adini bende cok duyuyorum merak ediyorum listeye dahil etmem lazim sanirim :-) bende yazin kullanmadim ama kis aylatinda mutlaka ihtiyac oluyor temiz icerikli olmasi cok iyiymis canim :-)

    YanıtlaSil
  4. Zao ürünleri organik olması nedeni ile benim de ilgi alanımda. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. tam senin seveceğin tarzda sanki, aydınlık ve açık

      Sil
  6. Zao ürünlerini epey merak ediyorum. Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..