11 Temmuz 2013 Perşembe

Loreal Pure Zone /Arındırıcı Jel

Loreal Pure Zone,
Gratis anneler günü indiriminde aldığım yüz yıkama jeli



Uzun zamandır kullanmak istiyordum,  sanki herkes en az bir kere bu ürünü kullanmış gibi geliyor bana, ne de olsa Loreal in büyük bir ünü var...
Anneler günü Gratis indiriminden aldiklarimdan daha önce burada bahsetmiştim zaten
Pure Zone Derinlemesine Arındırıcı Jel ismi gibi derinlemesine çalışıyor. Siyah noktalarda etkili olacak bir ürün,  tabi bu benim fikrim, neyse ki siyah nokta derdim yok :)



Gözenekleri açıyor,  derinlemesine temizliyor; ambalajda da gururla bahsetmişler zaten. 
Sabun veya kopurmeyen jeller bana göre değil,  bu ürün kopurdugu için benim hoşuma gitti
Kokusu da çok güzel
Fiyatı da ürün kalitesine göre uygun
Eğer cildiniz biraz da yağlı ise güzel sonuçlar alacaginiza inanıyorum. 

Ürünle ilgili tek problemim:
Yanma hissi vermesi
İçeriğindeki salisilik asit buna sebep oluyor olmalı. 
Yanma hissi sebebiyle gerçekten cildinizin arindigini düşünüyor ve kolayca ikna oluyorsunuz. 
Bir de yüzünüzü yıkarken dudaklarınızi korumanizi öneririm
Acı bir tat kalmasından hoslanmiyorsaniz tabi!!!

Kokusu, etkisi,  uygulama kolaylığı ile tavsiye edebileceğim bir ürün,  gözünüze ve ağzınıza kacmadigi sürece :))




Bademlebuduk


4 yorum:

  1. bende kullanmıştım bu ürünü ablacım sonra garniera döndüm bu ürünüde severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende yanma hıssı olustugunda ıse yarıyomus gıbı hıssedıyorum nedense gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. pure zone serisinin hepsinde yanma oluyor ama güzel tarafı sanki tüm gözeneklerimden hava girdiğini hissediyorum=)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..