23 Temmuz 2013 Salı

Bademin tütü araştırması #2 Papatya Tütü

Ağustos sonundaki Dünya Güzelimizin düğünü için araştırmalarımız tam gaz devam ediyor. Sizlerden gelen tavsiyeler ve yönlendirmelerle yeni becerikli hanımlarla tanışıyoruz. 
Papatyanın modelleri de harika, seçim yapmak giderek zorlaşıyor. Ne kadar yetenekli sayfa varmış her gün yeni bir sayfa ile tanışıyorum :) 

İşte en çok beğendiğim modeller,
fikirlerinizi bekliyorum sevgiler :)

krem rengi bu elbise gerçekten çok şık 
                                                    en güçlü adaylar arasında :)

neşeli ve çılgın tütüler kuşak ve kalp detayı ile ilgimi çekti



yine bulduk bir gökkuşağı, bu da favoriler arasında 
buğulu bir etek

Mickey Mouse konseptli takım çok şirin

Anneler ve kızları da unutulmamış,
yoksa böyle bir şey mi yaptırsak
:))))))))))))))


bademlebuduk

8 yorum:

  1. ne güzeller, bu tütüler baya bir uzunmuş en üstteki hariç hepsini çok beğendim üstteki tütüye benzemiyor o yüzden onu sevmedim sadece gerçekten diğerleri çok güzel ama o mora bayıldım yalnız kısa olması daha şeker olurdu :)) kalp detaylısı, turkuazı, gökkuşağı mickey mouse hepsi çok tatlııı:))

    YanıtlaSil
  2. birinci birinci ay harika bayıldım kıza özendirdiniz beni şimdi:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Benim yapmış olduğum ürün lerimede göz atmanızı rica ederim.
    Sevgilerimle


    https://www.facebook.com/bursatutu

    https://www.facebook.com/kecece.tasarim

    YanıtlaSil
  4. birinci ve ikinci olan süper bayıldım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..