8 Temmuz 2013 Pazartesi

Pelin Aksesuar


Bu cumartesi sevgili blogger arkadaşlar tarafından
Pelin Aksesuar 'a davet edildim.
Tam benlik süper bir davet, zaten ne zamandır Eminönü'ne gitmek istiyordum, özlemiştim çok iyi geldi :)
Pelin Aksesuar, ithal takıları ve bazıları özel tasarım olan takıları ile beni mest etti.
Cumartesi günlerinin klasik malum trafiği nedeniyle azıcık geç kaldığımdan herkes oradayken ben orada olamadım :)
Neyse ki yalnız değildim, sevgili arkadaşım kiriksemsiye de bana eşlik etmişti. 
Pelin hanım ve annesi çok sıcak insanlar, 
Özgürce her ürünü tek tek alıp bakmamızdan hatta denememizden çok memnun oldular :)
Tüm kolyeler bir kere yerinden çıktı!!! :)

Pelin Aksesuar Mısır çarşısının ve kuşçuların arkasında Eminönü İş Merkezi 1. katta, 
ulaşımı oldukça kolay, Eminönü İş Merkezi herkes tarafından biliniyor, kime sorsanız gösterirler derler ya o hesap :)
Yine de ben gitmeyeyim arayayım, internetten sipariş vereyim derseniz fotoğrafların altında, postun sonunda tüm ayrıntıları görebilirsiniz.


Renklerine bayıldığım küpeler, hepsini ayrı görüntülemek istedim ancak mümkün değil ...








Kolyeler, bileklikler hepsine bayıldım









Bu uzun saatlerden daha önce burada bahsetmiştim, buradakiler daha bir havalı bence ;)



Bu pembeli hasır saatin elbisemle de uyumlu olduğunu söyleyince arkadaşlar ben de çıkarmadım kolumdan  



İşte benim sevgili yeni saatim buradan da görebilirsiniz
Diğer yeni cicilerim de burada






Çok renkli bu şirin mağazada kendimizden geçtik.
Mağazadan kareler: 




  • Pelin aksesuarın facebook sayfası 
  • www.pelinaksesuar.com alışveriş yapmak isterseniz 

50 TL üzeri alışverişte kargo bedava!!!
  • son trend takıları görebilirsiniz 
  • Paslanmaz çelik, altın kaplama ve seramik ürünlerin olduğu web sitesi 
  • Arkadaşlarınıza keyifli bir doğum günü hediyesi vermek için hediye çeki uygulaması ile çok nazik 
  • Pelin Aksesuar telefon numarası: 0505 324 45 36

Nimo ve Büşra'ya (nam-ı diğer İstanbul kazan ben kepçe) bu güzel organizasyon için teşekkürler.



bademlebuduk


10 yorum:

  1. Bende gelmeyi planlamıştım son anda Oğluşlar la şehirdışına çıktığımız için olmadı, ne güzel tanışırdık hem:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olurdu, bir daha ki sefere artık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel oldu.İyiki geldin canım:))

    YanıtlaSil
  4. davetin için ben teşekkür ederim büşracım :)

    YanıtlaSil
  5. evi istanbula mı taşısam :) Ankara da uyuyor millet :) saatini beğendım canım

    YanıtlaSil
  6. gel canım gel sen İstanbul'a :))
    teşekkür ederim, güzel dileklerin için

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerde kullanın.takılar çok güzel.

    YanıtlaSil
  8. İnsan kaybolur içinde;bazen benim başım dönüyor.

    YanıtlaSil
  9. hepsini çok sevdim, saatinde çok yakışmış. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..