21 Temmuz 2013 Pazar

öyle bir geçer zaman ki

Geçtiğimiz hafta evlilik yıl dönümümüzü kutladık. Geçen sene bu zamanlarda Altınoluk ta tatildeydik, bu sene henüz tatil yapamadık.  Zaman ne kadar da çabuk geçiyor,  koca 9 sene bitmiş... 9 seneden daha bir şey anlamadım desem :) zaman çok hızlı geçti.    Ooooo 10 yıllık evliler derdim, ne kadar uzun süre ... aslında çok da  fazla değilmiş diyorum şimdi :) 40 -50 seneler ilgimi çekiyor artık. 
Hayat çocuk olduktan sonra daha keyifli. Badem benim için en güzel hediye, bir dönüm noktası,  bir MiLAT!!!
Bademden önce bademden sonra...
Badem ailemize 5. Yıldan sonra katıldı. Keşke daha önce katılsaydı. Anne olmak çok güzel bir duygu, Allah isteyen herkese tattırsın...


Bademin de dediği gibi "biz bir aileyiz."

Nice güzel ve sağlıklı yıllara





9 yorum:

  1. ailece daha nice nice yıllarınız olsun...

    YanıtlaSil
  2. rabbim bir ömür ayırmasın inşallah, ağzınızın tadı hiiiç bozulmasın canım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğunuz daim olsun, nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  4. ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  5. Canım nice senelere sevdikerinizle birlikte inşAllah :)

    YanıtlaSil
  6. herkese güzel dilekleri için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel, mutlu yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..