9 Temmuz 2013 Salı

Tatlıcı HAFIZ MUSTAFA 1864 / SİRKECİ

Tatlı sever misiniz?Baklava, lokum, sütlü tatlı, yaş pasta, şerbetliler En çok hangisini seversiniz? Durun, hemen karar vermeyin, önce postu okuyun sonra yorum olarak yazın lütfen ;)


145 yıllık bir işletme
Hafız Mustafa 1864 

Sirkeci tramvay durağının hemen karşısında
(koska'nın yanında)
ışıl ışıl, tertemiz bir tatlıcı...
145 yıldır tatlı yapıyorlar
Tatlı konusunda ise oldukça başarılılar
Özellikle turistler mekanı doldurmuş, oturacak yer bulmakta zorlandık doğrusu, 
cuma akşamı 22 den sonra ailecek girdiğimiz tatlı krizi sonucu 
kendimizi Hafız Mustafa'nın tatlılarından yerken bulduk



İşte vitrinden bazı tatlılar



Fiyatları lezzete göre oldukça uygun,
Porsiyonları da epeyce büyük


Badem, Angry Bird yaş pastayı tercih etti, 
ben de yaban mersinli muhallebi

çatal bıçağı nasıl da tutuyor kuşa karşı :)
zavallı kuş :)

Bir daha gittiğimde şerbetli tatlılardan yiyeceğim sanırım 


Tarihi Osmanlı Tatlısı meşhur zerdeyi de çok tavsiye ettiler 



hediyelik tatlılar, lokumlar da göz dolduruyor 




Mekan nostaljik ve şık döşenmiş
 

Ürünlerin görselliği, lezzeti, sunumu ve çalışanların da ilgili çok başarılıydı




Evet, şimdi gelelim esas soruya;

Tatlı sever misiniz?Baklava, lokum, sütlü tatlı, yaş pasta, şerbetliler En çok hangisini seversiniz? 


bademlebuduk

7 yorum:

  1. en çok baklava ve şerbetlileri severim ben :)
    çok güzel bir tavsiye oldu umarım en kısa zamanda yolum sirkeciye düşer şöyle iftar sonrası tatlı krizine iyi gelir.

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika görünüyor...
    ama benim şerbetli tatlılarla pek aram yoktur :((

    YanıtlaSil
  3. sütlü tatlı ikram edelim sana gurmecim :) ben muhallebi yedim :)))

    YanıtlaSil
  4. Yani gözüm döndü,ağzım sulandı.Yapma yazık etme bizim gibi insanlara..Harika gözüküyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Lokum hariç hepsini yerim...
    Mekan da tatlılar da muhteşem g.züküyor:)

    YanıtlaSil
  6. Eminönü, sirkeci tarafına o kadar çok gitmeme rağmen burayı hiç görmemiştim.İlk fırsatta gidecem inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. ay ben burda hep zerdeyle çeşitli pudingleri yiyom. kestaneliyle frambuazlı of of :) çok sık gidiyom ya. sirkeci ve istiklalde :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..